Κοντεύει να τελειώσει (επιτέλους) ο νότιος Ε65, αφού έφαγε πολύ περισσότερα λεφτά από τον αρχικό προϋπολογισμό, και δυόμιση χρόνια καθυστέρηση από το χρονοδιάγραμμα.
Το έργο ανατέθηκε απευθείας το 2018 στην κοινοπραξία “Κεντρική Οδός”, με βασικό μέτοχο την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Υπήρχε άλλωστε ανάλογη πρόβλεψη στην αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης του 2013, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2021.

Λίγο αργότερα όμως προέκυψε ή καθυστέρηση, καθώς ανέκυψε θέμα αντοχής της σιδηροδρομικής σήραγγας της Όθρυος πάνω από την οποία επρόκειτο (βάσει μελέτης) να περάσει ο δρόμος.

Τελικά το υπουργείο Υποδομών επέλεξε να εγκρίνει την αλλαγή χάραξης στο συγκεκριμένο σημείο, ενώ για το «ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό» η υπόθεση κρίθηκε στη διαιτησία η οποία αποφάνθηκε ότι φταίει το Δημόσιο και πρέπει να πληρώσει τη ζημιά.

Το ποσό με το οποίο θα επιβαρυνθεί το έργο δεν το ομολογεί κανείς, ούτε το υπουργείο ούτε φυσικά η κοινοπραξία. Όπως υποψιάζεστε ο υπαίτιος της κακής μελέτης που προκάλεσε όλα τα δεινά, δεν πρόκειται να λογοδοτήσει.

Εντούτοις τα εκατομμύρια που ξοδεύτηκαν για τη νέα χάραξη είναι πολλά και είναι λεφτά των φορολογουμένων. Ο υπουργός από τη Λαμία σφυρίζει αδιάφορα…

Από τη στήλη kampos Land, By Kostas Tolis

Copyright Kosmos newspaper, Larissa