Από το 1995 έως το 2020, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό όσον αφορά τα προϊόντα και το κοινό που καλύπτει. Φθηνά παπούτσια, super market ή αεροπορικά εισιτήρια… Δεν υπάρχει τέλος σε αυτό που μπορείτε να αγοράσετε από το διαδίκτυο, απλώς αφιερώνοντας λίγα λεπτά και κάνοντας κλικ σε μερικά κουμπιά.
Με το 2020, ως έτος ορόσημο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα λόγω κορωνοϊού, είναι σημαντικό για τα τωρινά και τα μελλοντικά καταστήματα να κατανοήσουν πώς ο σχεδιασμός e-shop μπορεί να επηρεάσει άμεσα τις πωλήσεις τους.
Για να μείνετε ενήμεροι για τις τελευταίες τάσεις στην κατασκευή e-shop το 2020, έχουμε συγκεντρώσει μερικές συμβουλές σχεδιασμού ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορούν να σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου με ευκολία.
1. Τα e-shop πρέπει να είναι εύκολα στην περιήγηση
Το περιεχόμενο δεν πρέπει να αποσπά την προσοχή του επισκέπτη στην πορεία του μέχρι το checkout. Ένα e-shop με υπερβολικό και μπερδεμένο περιεχόμενο οδηγεί σε σύγχυση το μυαλό ενός επισκέπτη. Συχνά όταν το περιεχόμενο δεν είναι σαφές, οι πελάτες εγκαταλείπουν το καλάθι. Η πλοήγηση σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι εξαιρετικά σαφής και να περιλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερα βήματα.
2. Καθιερώστε ένα δυνατό και καθαρό brand
Ένα πράγμα που μπορεί τελικά να δημιουργήσει ή να διαλύσει το ηλεκτρονικό κατάστημά σας είναι το σωστό… branding. Το brand είναι κάτι με το οποίο οι άνθρωποι θέλουν να συνδέονται. Σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας. Ο σχεδιασμός e-shop πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη την αντίληψη που θέλετε να καθιερώσετε online για τη φήμη του e-shop σας. Η αναγνωρίσιμη επωνυμία βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αυξάνει τις πωλήσεις σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Το περιεχόμενο του, δηλαδή οι εικόνες και το κείμενο, θα πρέπει να προσδιορίζουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Όλα πρέπει να φαίνονται επαγγελματικά, χωρίς περιθώρια για λάθη.
3. Λάβετε υπόψη τους επισκέπτες σας
Από τη σχεδίαση του e-shop, την εμφάνιση και την αίσθηση έως την απόλυτη εμπειρία που προσφέρει, ο στόχος πρέπει να είναι η «εκπαίδευση» του πελάτη και η πραγματοποίηση πώλησης.
Είναι σημαντικό να δημιουργείτε εσωτερικές σελίδες που αντικατοπτρίζουν το ταξίδι αγορών των επισκεπτών. Κάντε όλη τη διαδικασία των αγορών γρήγορη και χωρίς προβλήματα. Οι πελάτες λατρεύουν να επισκέπτονται επανειλημμένα το e-shop που προσφέρει μια εύκολη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς.
4. Προσαρμόστε χρώματα που σχετίζονται με τα προϊόντα σας
Η ψυχολογία των αγοραστών λέει ότι οι πελάτες, όταν λαμβάνουν μια απόφαση αγοράς, επηρεάζονται από τα χρώματα που βλέπουν. Είτε σε φυσικά καταστήματα είτε σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα χρώματα παίζουν σημαντικό ρόλο.
Επίσης, είναι απαραίτητο να διαφοροποιείτε πάντα τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση (call to action), έχοντας τα διαφορετικά χρώματα. Για να πραγματοποιηθούν μετατροπές (πωλήσεις), αυτά τα κουμπιά πρέπει να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα στοιχεία της ιστοσελίδας.
5. Επενδύστε σε ευκρινές περιεχόμενο και εικόνες υψηλής ποιότητας
Οι εικόνες έχουν άμεση επίδραση στις πωλήσεις. Μέσω ενός e-shop, οι άνθρωποι δεν μπορούν να πάρουν το άγγιγμα και την αίσθηση του προϊόντος. Η απόφαση για το αν θα αγοράσει το προϊόν ή όχι έγκειται αποκλειστικά στις εικόνες / το βίντεό του.
Όχι μόνο οι εικόνες του προϊόντος - κεφαλίδες, πανό, υποσέλιδα και τυχαία διασκορπισμένες διαφημίσεις, αλλά θα πρέπει να έχουν εικόνες υψηλής ποιότητας για να μεταδίδουν την αίσθηση αξιοπιστίας. Κατά την καταχώρηση των προϊόντων σας προς πώληση, τοποθετήστε επαγγελματικές εικόνες, κάνοντας κλικ από πολλές οπτικές γωνίες, για να βοηθήσετε τους χρήστες να αποφασίσουν εύκολα.
Εκτός από τις εικόνες, τα κείμενα του e-shop πρέπει επίσης να είναι τέλεια! Ωστόσο, οι πελάτες σε ένα e-shop έρχονται για τις εικόνες και όχι για να διαβάσουν μεγάλο κείμενο. Επομένως, το κείμενο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα του brand με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις.
6. Δώστε προτεραιότητα στο responsive design για να παίζει τέλεια σε κάθε τύπο οθόνης και συσκευής
Μια γενιά εμμονής για κινητά και smartphone χρειάζεται e-shop που λειτουργούν εξίσου καλά στα κινητά τους, όπως και σε υπολογιστές.
Η σωστή απόδοση σε κινητές συσκευές, με γρήγορο σχεδιασμό απόκρισης και λειτουργικά κουμπιά, είναι το κλειδί για τη λειτουργία του e-shop σας.
7. Σαφής αρχιτεκτονική και κατηγοριοποίηση
Αυτό που είναι σημαντικό σε ένα e-shop με μεγάλο αριθμό προϊόντων είναι η σωστή κατηγοριοποίηση προϊόντων.
Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα φίλτρα ή κατηγοριοποιώντας τα προϊόντα σε ένα προκαθορισμένο μενού, οι χρήστες βρίσκουν ευκολότερο να φτάσουν στο προϊόν που αναζητούσαν, τελικά καταλήγοντας σε μια πώληση.
8. Οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να είναι ασφαλείς
Όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, οι πελάτες εμπιστεύονται μόνο αξιόπιστα e-shop που είναι ασφαλή για συναλλαγές. Η ύπαρξη κρυπτογραφημένου ιστότοπου SSL με ασφαλείς πύλες πληρωμής είναι το κλειδί για την αποτελεσματική σχεδίαση διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου.
Κατασκευή e-shop από τη Webone
Αποκτήστε ένα σύγχρονο e-shop, με υψηλή λειτουργικότητα και αισθητική, που μπορεί άμεσα να καθιερώσει το brand της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο με τη βοήθεια της WebOne.
Η τεχνική ομάδα της Webone στη Θεσσαλονίκη, μετρώντας 16 χρόνια στην κατασκευή e-shop και του digital marketing, προσφέρει τη σιγουριά και την ασφάλεια που χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει πωλήσεις και να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.
Μέσα από ένα εξειδικευμένο team με μεγάλη κατάρτιση και πείρα σε απαιτητικά projects, η Webone αναλαμβάνει να σας καθοδηγήσει με ασφάλεια στην σχεδίαση της νέας ιστοσελίδας, προσφέροντας καινοτόμες προτάσεις, άμεσες λύσεις και άψογο περιβάλλον συνεργασίας.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τηλέφωνο: 2310-254007
Email: info@webone.gr