Μπορεί στην Ελλάδα να πραγματοποιήθηκαν το 2019 τρεις εκλογικές αναμετρήσεις, ωστόσο για τη χρονιά που ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 20 μέρες οι έλληνες φαίνεται πως έψαξαν περισσότερες φορές μέσα από την Google την… Eurovision.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Google, από τα στοιχεία του Year in Search 2019 προκύπτει τι αναζήτησαν οι Έλληνας περισσότερο τη φετινή χρονιά.
Όπως αναφέρεται παραπάνω, λόγω των εκλογών, η πρώτη δεκάδα έχει έντονη την παρουσία του… εκλογικού στοιχείου. Συγκεκριμένα στη δεύτερη θέση βρίσκεται το «πού ψηφίζω», στην 5η θέση οι «ευρωεκλογές», στην 7η το «υπουργείο Εσωτερικών» και στην 9η οι «εκλογές».
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η λέξη σεισμός, κυρίως λόγω του σεισμού των 5,1 Ρίχτερ της 19ης Ιουλίου με επίκεντρο τη Μαγούλα. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το ριάλιτι σόου Power of Love, το οποίο υποχώρησε από την πρώτη θέση που βρισκόταν του 2018.
Τη δεκάδα των αναζητήσεων συμπληρώνουν το «επίδομα ενοικίου» και οι «Άγριες Μέλισσες».
Ξεχωριστό κεφάλαιο για την Google αποτελούν οι διασημότητες για τις οποίες ανέτρεξαν στο διαδίκτυο οι Έλληνες το 2019.
Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο νέος σταρ του παγκόσμιου τένις, Στέφανος Τσιτσιπάς, πίσω από τον οποίο βρέθηκε ο αμφιλεγόμενος ράπερ Sin Boy, ο οποίος είδε τις μετοχές του να… εκτοξεύονται κατακόρυφα το 2019.
Την τριάδα συμπληρώνει ο κινηματογραφικός «Τζόκερ», Χοακίν Φοίνιξ, για την ερμηνεία του που άφησε ιστορία και πάει με… σπασμένα φρένα για το Όσκαρ.
Στις άλλες δύο θέσεις της πεντάδας βρέθηκαν ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης, λόγω και της περιπέτειας που αντιμετωπίζει με την υγεία του, και η Τζένη Μπαλατσινού η οποία τον περασμένο Ιούνιο έδωσε όρκους αιώνιας αγάπης με τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια.
Παράλληλα, στην δεκάδα βρίσκουμε τον Τσαν Γιαμάν, ο οποίος εκτός από το ότι κατέκτησε την καρδιά των ελληνίδων, ακούστηκε έντονα όταν κατά την παρουσία του στη χώρα μας κατηγορήθηκε για άσεμνη χειρονομία στην Ακρόπολη, κάτι που φυσικά δεν ίσχυε.
Τη λίστα, συμπληρώνουν Μαρία Κίτσου, Lady Gaga, Μπουράν Χακί και Γκρέτα Τούνμπεργκ.
Όσον αφορά στις τηλεοπτικές εκπομπές για τις οποίες αναζήτησαν πληροφορίες το 2019 οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου και εδώ το Power of Love βρίσκεται στην δεκάδα και συγκεκριμένα στην κορυφή της λίστας.
Δεύτερες έρχονται οι «Άγριες Μέλισσες» που σαρώνουν και στην τηλεθέαση και τρίτο το σήριαλ «Έρωτας Μετά».
Άλλο ένα ριάλιτι, το My Style Rocks, βρέθηκε στην τέταρτη θέση ακολουθούμενο, στην πέμπτη, από το σήριαλ Φτερωτός Θεός.
Η δεκάδα συμπληρώνεται από την «επιστροφή», το «Κόκκινο Ποτάμι», τις «8 Λέξεις», το «Survivor 3», το «Κράτα μου το Χέρι».
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναζήτηση του «τι είναι».
Σύμφωνα με τα στοιχεία, περισσότερο από όλα οι Έλληνες έψαξαν τι είναι «το mensa». Στη δεύτερη θέση έρχεται το «τι είναι η συμφωνία των Πρεσπών».
Ακολουθεί το «τι είναι το κουλί» που έγραψε… Ιστορία από το περσινό Master Chef.
(in.gr)