Δημοτικό Σχολείο στην Αγριά βρίσκεται στο ραντάρ της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την συμπεριφορά, που κρίνεται εκτός πλαισίου, ενός 11χρονου. Το παιδί προκαλεί ζημιές και έχει έντονες αντιδράσεις, χωρίς λόγο, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, αλλά είναι προφανές πως απαιτείται όλη η προσοχή και η στήριξή τους.

Το παιδί, ηλικίας περίπου 11 ετών, έχει εμφανίσει “έντονα παραβατική συμπεριφορά” πετώντας πέτρες και άλλα αντικείμενα μέσα στην τάξη και στο προαύλιο, καταστρέφοντας υλικοτεχνικό εξοπλισμό όπως θρανία και υπολογιστές, ενώ χτύπησε τον δάσκαλο της παράλληλης στήριξης, σύμφωνα πάντα με καταγγελίες. Όπως καταγγέλθηκε από τους ίδιους τους δασκάλους, όταν ο μικρός “ταραξίας” περνά έξω από μία τάξη, ο εκπαιδευτικός κλείνει την πόρτα για να προστατεύσει τα υπόλοιπα παιδιά.

Η συμπεριφορά του έχει προκαλέσει ανησυχία τόσο στους δασκάλους όσο και στους γονείς των συμμαθητών του, με αποτέλεσμα να υπάρχει έντονη πίεση για τη λήψη μέτρων. Οι γονείς του μαθητή δεν επιθυμούν να τον στείλουν ξανά στο σχολείο, ενώ το παιδί συνεχώς αρνείται να επιστρέψει στην τάξη. Ο μικρός μέχρι και σήμερα παρακολουθείται από ψυχολόγο.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας βρίσκεται σε καθεστώς πίεσης, καθώς τα μέλη του Συλλόγου Γονέων του σχολείου απείλησαν με κατάληψη, “εάν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα”. Μάλιστα, οι ίδιοι κατέφυγαν στην Εισαγγελία, ζητώντας τη βοήθεια των αρχών προκειμένου να σταματήσει με αποβολή δια παντός από το σχολείο η προβληματική συμπεριφορά, “η οποία εκθέτει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των υπόλοιπων παιδιών”. Η Εισαγγελία  πρότεινε ακούσια νοσηλεία του μαθητή, αλλά οι γιατροί στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης έκριναν ότι ο μαθητής δεν χρήζει νοσηλείας.

Ο ανήλικος έχει ήρεμη συμπεριφορά στο σπίτι και δεν έχει δείξει επιθετικότητα στους γονείς του ούτε και στο Κατηχητικό στο οποίο συμμετέχει, ωστόσο η συμπεριφορά του στο σχολείο είναι επιθετική. Ο 11χρονος κατηγορείται ότι πρόσφατα και κατά τη διάρκεια της προσευχής, άρχισε να πετάει πέτρες προς πάσα κατεύθυνση, κάτι που εκνεύρισε ιδιαίτερα τους γονείς και τους δασκάλους του σχολείου.

Η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση φαίνεται να έχει βρει λύση για τη στήριξη του παιδιού και την αποτροπή νέων εντάσεων στο σχολείο. Παρά τις δυσκολίες, οι γονείς του μαθητή προσπαθούν να συνεργαστούν με τις αρχές και τους ειδικούς.

Γιώργος Βαϊσμένος

gegonota.news