Την Παρασκευή 31/3/23 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η ώρα του δημότη, μια πρωτοποριακή για τα δεδομένα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης διαδικασία που έθεσε σε εφαρμογή η Δημοτική Αρχή Καρδίτσας.
Στη διαδικασία οι δημότες του Δήμου μπορούν να στείλουν τις ερωτήσεις τους στο email: oradimoti@dimoskarditsas.gov.gr και να πάρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται από το δήμαρχο ή τους αρμόδιους αντιδημάρχους! Είναι η πρώτη φορά στο Δήμο μας που δίνεται η ευκαιρία στους πολίτες του να ρωτήσουν ή να πάρουν πληροφορίες για θέματα που αφορούν στο Δήμο! Οι δημότες μπορούν να στείλουν τις ερωτήσεις τους μέχρι και την Πέμπτη 30 Μαρτίου στο παραπάνω e mail.
Πως λειτουργεί η «Ώρα του Δημότη»
Η όλη διαδικασία γίνεται διαδικτυακά σε τακτά χρονικά διαστήματα. Όταν συγκεντρώνεται ικανός αριθμός ερωτημάτων γίνεται τηλεσυνεδρίαση για να δίνονται απαντήσεις. Στις απαντήσεις απαντά διαδικτυακά ο Δήμαρχος ή ο καθ’ ύλην αρμόδιος αντιδήμαρχος.
Αν κάποια ερώτηση δεν μπορεί – για διάφορους λόγους – να απαντηθεί στη διάρκεια της διαδικασίας, θα στέλνεται γραπτή απάντηση στο δημότη. Εφόσον θέλουν να παραστούν διαδικτυακά, θα πρέπει να μπορεί να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων τους τουλάχιστον ένα 24ωρο νωρίτερα.
Οι δημότες μπορούν να στέλνουν τα αιτήματα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση oradimoti@dimoskarditsas.gov.gr