«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθειά μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην twitter) ο Α’ αντιπρόεδρος της Βουλής, Λευτέρης Αυγενάκης, σχετικά με το «λεκτικό» όπως το χαρακτηρίζει, περιστατικό στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».

Εκφράζει μάλιστα την έκπληξή του «από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου».

Σύμφωνα με τον κ. Αυγενάκη, «Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας, καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση». Όπως αναφέρει ο κ. Αυγενάκης, (ο υπάλληλος) «αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος. Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».

Σημειώνεται ότι νωρίτερα, ο πρόεδρος της Βουλής Κ. Τασούλας ζήτησε εξηγήσεις από τον κ. Αυγενάκη για το παραπάνω περιστατικό.

ΑΠΕ-ΜΠΕ