Νέα καμπάνια προώθησης της χρήσης του novoville και της λειτουργίας του Τμήματος Πολιτών για τη καλύτερη διαχείριση των ζητημάτων της καθημερινότητας, υλοποιεί ο Δήμος Λαρισαίων σε συνεργασία με τη ΔΕΥΑΛ.
Οι Λαρισαίοι πολίτες ξεκίνησαν ήδη να λαμβάνουν 80.000 ενημερωτικά φυλλάδια στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΛ με πληροφορίες για τη χρήση του Novoville, καθώς και μία αποτίμηση της μέχρι τώρα λειτουργίας της εφαρμογής.
Η εφαρμογή novoville έχει στόχο την διαμόρφωση μιας νέας σχέσης ανάμεσα στις υπηρεσίες του Δήμου και τους Λαρισαίους πολίτες, με την άμεση προώθηση των αιτημάτων, με σεβασμό στους πολίτες και αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία που δίνει η τεχνολογία.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται, πως με τη λειτουργία του Τμήματος Πολιτών και της πλατφόρμας novoville, έχουν ήδη επιλυθεί πάνω από 65.000 αιτήματα, ενώ 8 στους 10 χρήστες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη χρήση της εφαρμογής, 7 στους 10 δηλώνουν ικανοποιημένοι με την αποτελεσματικότητα της επίλυσης των προβλημάτων, και το 95% των χρηστών δηλώνει ότι θα το πρότειναν σε έναν φίλο.
Στο επόμενο διάστημα, στο πλαίσιο ακριβώς αυτής της αμφίδρομης σχέσης Δήμου και πολιτών, θα διεξαχθεί διαδραστική διαβούλευση (με τη μορφή chat-bot) μέσω της εφαρμογής Novoville και αξιοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα, με ερωτήσεις σχετικά με ζητήματα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.