Πλησιάζει η ώρα της απολογία του επιθεωρητή κυκλοφορίας για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, που στέρησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Κατά πληροφορίες, ο επιθεωρητής πρόκειται να καταθέσει υπόμνημα 80 σελίδων με το οποίο θα δώσει εξηγήσεις για το τι συνέβη το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης των δυο τρένων.
Ο επιθεωρητής θα σταθεί στο θέμα των σταθμαρχών (σ.σ. της τελευταίας «φουρνιάς» που είχαν πάρει πιστοποίηση μαζί με τον μοιραίο σταθμάρχη της Λάρισας), οι οποίο είχαν πιστοποίηση, ενώ είχαν υπηρετήσει και σε άλλα σταθμαρχεία. Επίσης, θα αναφέρει πως ήταν υποχρεωμένος να αξιοποιήσει και τους άπειρους σταθμάρχες.
Επιπρόσθετα, θα αναφέρει πως οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας στον σταθμό της Λάρισας, δεν ολοκλήρωσαν τη βάρδια τους αλλά και πως το βράδυ τα τρένα δεν διασταυρώνονται, δηλαδή υπάρχει μικρός κίνδυνος.
Υπενθυμίζεται ότι ο επιθεωρητής έχει λάβει προθεσμία να απολογηθεί μέχρι την Πέμπτη, 30 Μαρτίου.
Τρέχει να πάρει συσκευές ελέγχου θέσης ο ΟΣΕ
Την ίδια ώρα, τα δρομολόγια των τρένων έχουν ξεκινήσει, με ελάχιστους επιβάτες και σημαντικές καθυστερήσεις.
Ωστόσο την ίδια ώρα αίσθηση προκαλεί ότι ακόμα και τώρα οι διαδικασίες εξακολουθούν να γίνονται με χαρτιά, τεφτέρια.
Μάλιστα όπως φαίνεται σε αποκαλυπτικό έγγραφο, ο ΟΣΕ προμηθεύεται συσκευές ελέγχου των διακλαδώσεων.
Στο έγγραφο κάνει λόγο για «προμήθεια επί τόπου και εγκατάσταση συσκευών εξωτερικού ελέγχου θέσης αλλαγής τροχίας σε υφιστάμενες αλλαγές τροχίας των Σιδηροδρομικών Σταθμών Πλατεώς, Άδενδρου, Αξιού, και Σίνδου του τμήματος γραμμής Πλατύ – Θεσσαλονίκης».
tovima.gr