Μείωση τιμής στο 22% των προϊόντων που βρίσκονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» διαπιστώνει το υπουργείο Ανάπτυξης, ενώ με βάση τα σημερινά στοιχεία οι περισσότερες αλυσίδες που συμμετέχουν στο μέτρο προχώρησαν σε μειώσεις που έφτασαν και το -11,3%.
Ειδικότερα όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε νέες μειώσεις που ανήλθαν έως το -11,3% προχώρησαν οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» με βάση τους νέους τιμοκαταλόγους που γνωστοποίησαν στο Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων σήμερα, Τετάρτη 16 Νοεμβρίου και ισχύουν για την τρίτη εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας της Κυβέρνησης (16-22/11/2022).
«Για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα επιτυγχάνουμε να μειώσουμε μεσοσταθμικά το «καλάθι του νοικοκυριού». Για μια ακόμη εβδομάδα παρατηρούμε πάρα πολλές μειώσεις, ελάχιστες αυξήσεις και μειούμενα στο σύνολο «καλάθια». Η πρωτοβουλία μας αποδίδει καρπούς για τους καταναλωτές», επεσήμανε ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Αναλυτικά, από το σύνολο 816 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα
στα 186, ποσοστό 22%, η τιμή μειώθηκε
στα 555, ποσοστό 69% η τιμή παρέμεινε σταθερή
και σε 75, ποσοστό 9%, η τιμή αυξήθηκε «ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις».
Ως εκ τούτου, σύμφωνα πάντα με το υπουργείο Ανάπτυξης, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» είναι αισθητά μειωμένο στις περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -11,3% στην αλυσίδα My market.
Oι τιμές των προϊόντων βρίσκονται αναλυτικά στο e-katanalotis
Πηγή: Moneyreview