Εντυπωσιακή από κάθε άποψη, και κυρίως από την γκάμα των καινοτόμων προϊόντων της, η φετινή παρουσία στην Sial της θεσσαλικής Ελληνικά Γαλακτοκομεία, κορυφαίας εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων στον Ελληνικό χώρο.

Η Βασιλική Πατέλη, marketing manager διεθνών αγορών της Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ (Όλυμπος), ανέφερε ότι στην φετινή SIAL η εταιρεία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο χαλούμι, παρουσιάζοντας όλη την γκάμα προϊόντων της. Τα προϊόντα περιλαμβάνουν το παραδοσιακό χαλούμι, το βιολογικό χαλούμι και ειδικές εκδοχές με γεύσεις, όπως βασιλικό και τσίλι, καθώς και συσκευασίες HORECA. Παράλληλα, προβλήθηκαν τα βασικά προϊόντα της εταιρείας, όπως η φέτα και το γιαούρτι, ενώ δόθηκε έμφαση και στα φυτικά προϊόντα της σειράς Καρπός, όπως φυτικά ροφήματα, επιδόρπια και αναπληρώματα.

Με τη σειρά του, ο Χρήστος Διβάνης, περιφερειακός διευθυντής πωλήσεων διεθνών αγορών της Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ, σημείωσε ότι η γαλλική αγορά αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγορές για τα ελληνικά γαλακτοκομικά προϊόντα, μαζί με τις αγορές της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Σκανδιναβίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο χαλούμι, μια κατηγορία στην οποία η εταιρεία εισήλθε τα τελευταία χρόνια, αξιοποιώντας την πανευρωπαϊκή τάση για grilled cheese. Ο Γάλλος καταναλωτής, με την πλούσια κουλτούρα στα τυριά, υποδέχεται το χαλούμι ως μια νέα γευστική εμπειρία, που συνδυάζει την κυπριακή παράδοση με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.  Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία επενδύει στην Κύπρο για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση και θέτει στόχο, μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια, να αναδειχθεί σε κορυφαία εξαγωγική δύναμη στο χαλούμι, όπως δήλωσε ο κ. Διβάνης.

Παράλληλα, η εταιρεία ετοιμάζεται να επεκτείνει τις εξαγωγές του κεφίρ protein στην Ιταλία (υποψήφιο στη SIAL Innovation), ενώ ήδη έχουν δρομολογηθεί οι πρώτες εξαγωγές στις γειτονικές βαλκανικές χώρες, μετά την επιτυχημένη παρουσία του στην ελληνική αγορά.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Φωτεινή Αποστόλου, Foodreporter)

Φωτογραφίες thessaliaeconomy.gr