Σύμφωνα με την απάντηση που έλαβε ο βουλευτής Μαγνησίας και πρόεδρος της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου Χρήστος Μπουκώρος, σε σχετική ερώτηση του για την αποκατάσταση της γραμμής του Πηλίου και την επαναλειτουργία του Μουτζούρη, ο υπουργός δεσμεύτηκε δημόσια στη βουλή πως εξασφαλίστηκαν κονδύλια 2,48 εκ ευρώ για τις οριστικές αποκαταστάσεις της γραμμής του Πηλίου, ενώ ο θρυλικός Μουτζούρης θα λειτουργεί για το Πάσχα.
Συγκεκριμένα στην απάντησή ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε πως: «για το τρενάκι και τη γραμμή του Πηλίου εξασφαλίστηκαν κονδύλια για μόνιμες αποκαταστάσεις ύψους 2,48 εκ. ευρώ, ενώ έχω τη διαβεβαίωση του ΟΣΕ ότι θα υπάρξει προσωρινή αποκατάσταση τις ημέρες του Πάσχα. Μας ενδιαφέρει όχι μόνο η προσωρινή λύση αλλά και η μόνιμη αντιμετώπιση με όρους υψηλότερης ανθεκτικότητας».
Επιπλέον, ο υπουργός τόνισε πως θα στοιχίσει περισσότερο από τον κεντρικό άξονα ο σιδηροδρομικός άξονας Βόλου- Λάρισας, ενώ υπάρχει διακριτή πρόβλεψη:
α) για σηματοδότηση τηλεδιοίκησης
β) για αναβάθμιση της σύνδεσης του λιμένα Βόλου με το σιδηρόδρομο και
γ) έχει ενταχθεί στο σχεδιασμό, η αντιμετώπιση των πολύ σοβαρών προβλημάτων στη γέφυρα του Κραυσίδωνα.
Ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Mπουκώρος, μετά την απάντηση και τη δέσμευση του αρμόδιου υπουργού σημείωσε πως: «Παρόλο που χάθηκε αρκετός χρόνος αρχικά, ισχύει το συμφωνηθέν από τον Ιανουάριο χρονοδιάγραμμα για την περάτωση των εργασιών με τον ΟΣΕ, ώστε να είναι λειτουργική η γραμμή του θρυλικού Μουτζούρη».
Επισημαίνεται, πως σύμφωνα με το σχεδιασμό του αρμόδιου υπουργείου προχωρά η οριστική αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου από τις εκτεταμένες ζημιές που προέκυψαν από τον «Daniel», με προδιαγραφές σημαντικής επαύξησης της ανθεκτικότητας αυτού.
Το κόστος των εν λόγω εργασιών ανέρχεται στα 463 εκατ. ευρώ, με ΦΠΑ και αφορούν την οριστική αποκατάσταση της γραμμής του κύριου άξονα 173,6 εκατομμύρια ευρώ, την γραμμή Βόλου – Λάρισας 192,2 εκατομμύρια ευρώ, την οριστική αποκατάσταση της γραμμής του Πήλιου 2,48 εκατομμύρια ευρώ, την οριστική αποκατάσταση της γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας 57,04 εκατομμύρια ευρώ και τη σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση της γραμμής του κύριου άξονα 37,2 εκατομμύρια ευρώ.
Με την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών, το σιδηροδρομικό δίκτυο της Κεντρικής Ελλάδας θα συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις διαλειτουργικότηταςτου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Δικτύου.