Πάνω από ένα χρόνο έχει που βιώνει το υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας τα προβλήματα από την πανδημία του κορωνοϊού, με απαγορεύσεις μετακινήσεων αλλά και ποσοστό πληρότητας στα λεωφορεία, το οποίο υπάρχει ακόμη, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί τεράστιο οικονομικό πρόβλημα καθώς η ζημιά είναι μεγάλη.
Οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων ενισχύθηκαν από το κράτος με την επιστρεπτέα προκαταβολή και ουσιαστικά έτσι κινήθηκαν μέχρι σήμερα, καθώς και με λίγα έσοδα από τις μετακινήσεις και τη μεταφορά των μαθητών κατά καιρούς, όταν άνοιγαν τα σχολεία, ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ ο πρόεδρος του υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας Δημήτρης Κολυνδρίνης.
Μέχρι πρότινος, οι γραμμές προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα λειτουργούσαν με ένα και δύο δρομολόγια την ημέρα, ενώ από τη Δευτέρα υπάρχουν περισσότερα δρομολόγια, γιατί υπάρχει μία κινητικότητα, που θα κορυφωθεί την ερχόμενη Μεγάλη Εβδομάδα από ανθρώπους που μετακινούνται από και προς την περιοχή μας, κυρίως εργαζόμενοι και φοιτητές, γιατί οι μετακινήσεις για Πάσχα από νομό σε νομό απαγορεύονται.
Έκτακτα δρομολόγια από σήμερα
“Ήδη από Αθήνα για Βόλο και από Βόλο για Αθήνα υπάρχουν 5 δρομολόγια καθημερινά, από και προς Θεσσαλονίκη 4, πάντα με πληρότητα 65% (στην ουσία πέντε λεωφορεία μεταφέρουν τον κόσμο τριών λεωφορείων), ενώ από σήμερα Παρασκευή θα μπουν και κάποια έκτακτα δρομολόγια.
Τα προηγούμενα χρόνια που υπήρχε ελεύθερη μετακίνηση το υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας έβαζε ακόμα και 20 δρομολόγια προς Αθήνα”. τόνισε ο κ. Κολυνδρίνης.
Από τη Μεγάλη Δευτέρα, στο εσωτερικό της Μαγνησίας όλα τα χωριά Θα έχουν Επίσης από δύο δρομολόγια καθημερινά, πρωί και μεσημέρι, Εννοώ την εβδομάδα μετά το Πάσχα που θα ανοίξει και η εστίαση αναμένεται να υπάρξει μία αυξημένη κίνηση και φτάνουμε στις 15 Μαΐου, οπότε και θα απελευθερωθούν οι μετακινήσεις.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ επισήμανε ότι υπάρχει ένας προγραμματισμός σταδιακής αύξησης των δρομολογίων, ώστε μέχρι τέλος Μαΐου, να είμαστε σε ένα σημείο, όπως ήταν το καλοκαίρι του 2020 τουλάχιστον. Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι θα ισχύσει ο περιορισμός της πληρότητας των λεωφορείων κατά 65% (περίπου 33 επιβάτες), τουλάχιστον μέχρι τέλος Ιουνίου, που μεταφράζεται σε περισσότερα έξοδα και μικρότερο τζίρο.
Για τα τουριστικά λεωφορεία, ο πρόεδρος του υπεραστικού ΚΤΕΛ είπε ότι εκτός από αυτά που είχαν συμβάσεις με σχολεία και εργοστάσια, τα υπόλοιπα που έκαναν μόνο εκδρομές, τράβηξαν “χειρόφρενο” εδώ και πάνω από ένα χρόνο με μηδενικό τζίρο.
Ο κ. Κολυνδρίνης εκτίμησε ότι οι εκδρομές θα αρχίσουν ίσως, σιγά-σιγά από τον Ιούνιο και μετά, σε νησιά χωρίς κορωνοϊό και κάποιες πιο ασφαλείς περιοχές.
“Το διαβατήριο για την κανονικότητα είναι ο εμβολιασμός και ο καλός καιρός που μας βοηθάει να βγούμε έξω”, επισήμανε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ.
magnesianews.gr