Ρεκόρ… κλήσεων έκοψε μέσα στον Νοέμβριο η Δημοτική Αστυνομία Βόλου.
Σε διάστημα ενός μόλις μήνα βεβαιώθηκαν 900(!) κλήσεις τόσο για παράνομη, όσο και για ελεγχόμενη στάθμευση.
Ωστόσο, η έντονη κινητικότητα της Δημοτικής Αστυνομίας στο κέντρο της πόλης δεν κατάφερε να περιορίσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που συνεχίζει να υφίσταται σε ώρες αιχμής.
Σύμφωνα με τον απολογισμό της Δημοτικής Αστυνομίας για τον μήνα Νοέμβριο, που έδωσε στη δημοσιότητα ο αντιδήμαρχος Ανδρέας Ζέρβας, συνολικά βεβαιώθηκαν 900 κλήσεις, εκ των οποίων 243 για παράνομη στάθμευση σε λεωφορειόδρομους, πεζοδρόμους και πεζοδρόμια και 657 για ελεγχόμενη στάθμευση.
Για έναν ακόμη μήνα το βάρος έπεσε στην ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο του Βόλου που φαίνεται να καταπατείται συστηματικά, είτε οι οδηγοί δεν φροντίζουν να προμηθεύονται την ειδική κάρτα – ξυστό προκειμένου να παρκάρουν έως και δύο ώρες στο κέντρο, είτε υπερβαίνουν το δίωρο ανώτατου χρόνου στάθμευσης.
Η έντονη κινητικότητα των δημοτικών αστυνομικών στο κέντρο του Βόλου δεν κατάφερε να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, που ειδικά τις πρωινές ώρες και μέχρι το μεσημέρι, αλλά και τα απογεύματα όταν η αγορά είναι ανοιχτή είναι ιδιαίτερα έντονο.
Παρά τις απαγορεύσεις, οδηγοί συνεχίζουν να παρκάρουν στο αριστερό μέρος της Δημητριάδος, Ιάσονος, Ιωλκού και Κ. Καρτάλη, να κινούνται και να σταματούν ακόμη και στους λεωφορειόδρομους και να καταλαμβάνουν με τα οχήματά τους ράμπες, πεζοδρόμια και πεζοδρόμους. Ακόμη και διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα εντοπίζονται στο τέλος της οδού Δημητριάδος πίσω από τα οχήματα που παρκάρουν σε διαγραμμισμένες διαγώνιες θέσεις στάθμευσης.
Η Δημητριάδος λειτουργεί με μόλις μία λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ ακόμη και οχήματα έκτακτης ανάγκης ή λεωφορεία μπλοκάρουν στα μποτιλιαρίσματα. Αυτοψίες και καταγγελίες
Δημοτικοί αστυνομικοί προχώρησαν επίσης σε 9 αυτοψίες που αφορούσαν σε εναπόθεση οικοδομικών υλικών, αλλά και στη λειτουργία περιπτέρων και έκαναν ελέγχους σε πέντε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος για καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων. Στον μηνιαίο απολογισμό περιλαμβάνονται επίσης η εξυπηρέτηση 40 τηλεφωνικών αιτημάτων πολιτών, διερεύνηση 9 καταγγελιών, αλλά και εξυπηρέτησης 19 πολιτών για γνήσια υπογραφή κατ’ οίκον.
Ελένη Χάνου (Ταχυδρόμος)