Πολύ μέτρια ήταν η επιβατική κίνηση για τα ταξί στην περίοδο των γιορτών, καθώς η Όμικρον σε συνδυασμό με τα περιοριστικά μέτρα στη βραδινή διασκέδαση σήκωσαν το… χειρόφρενο, ιδίως από την παραμονή Πρωτοχρονιάς και μετά.
Οι οδηγοί ταξί κάνουν… ήδη ταμείο σε μια ακόμη δύσκολη χρονιά, όπως ήταν το 2021, ενώ έχουν μπροστά τους έναν δύσκολο χειμώνα με τα κρούσματα να βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα και τον προβληματισμό να περισσεύει.
Ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Volos Taxi κ. Ευδόκιμος Πασχαλίδης δήλωσε πως «το τριήμερο των Χριστουγέννων ήταν απλά ένα καλό τριήμερο, χωρίς να έχει κάποια σχέση με τα αντίστοιχα προ πανδημίας τριήμερα. Φέτος σε σχέση με πέρυσι βοήθησε το γεγονός πως ο κόσμος μπορούσε να μετακινηθεί στα σπίτια και οπουδήποτε αλλού. Λίγες μέρες όμως μετά τα Χριστούγεννα εμφανίστηκε για τα καλά η Όμικρον που οδήγησε στην επιβολή περιοριστικών μέτρων στη βραδινή διασκέδαση, αλλά και στη μείωση της διάθεσης του κόσμου που άρχισε να φοβάται ακόμη περισσότερο. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως την παραμονή της Πρωτοχρονιάς από τα μεσάνυχτα και μετά έμειναν στην κίνηση στον Βόλο μόνο τρία ταξί που κάλυψαν με άνεση τις κλήσεις για κούρσες. Μέχρι και το 2019 την ίδια μέρα ήταν στην κίνηση μέχρι τα ξημερώματα Πρωτοχρονιάς όλα τα ταξί, κάποιες φορές, ώστε να εξυπηρετήσουν τους πελάτες. Ήταν για εμάς τους οδηγούς ταξί η καλύτερη μέρα του χρόνου. Πέρυσι όμως είχαμε την καραντίνα και φέτος τα καταστήματα λειτούργησαν μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα. Εμείς την παραμονή της Πρωτοχρονιάς είχαμε μια ελάχιστη κίνηση από 8.30 μέχρι 11.30 το βράδυ που μετακινήθηκε ο κόσμος στα σπίτια και μετά από 1.30 μέχρι 3.30 τα ξημερώματα. Ανήμερα της Πρωτοχρονιάς η κατάσταση ήταν δραματική, καθώς από τις 10 το βράδυ δεν κινούνταν ψυχή».
Η βραδινή διασκέδαση στις γιορτές αποτελεί, σύμφωνα με τον κ. Πασχαλίδη, τουλάχιστον το 50% του τζίρου των ταξί και φέτος από την Πρωτοχρονιά και μετά απλώς δεν υπάρχει.
Ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Volos Taxi αναφέρθηκε και στον απολογισμό του 2021 σε σχέση με το 2020 και το 2019 αναφέροντας πως «η μείωση της επιβατικής κίνησης το 2021 σε σχέση με το 2019 ήταν μειωμένη μέχρι 50%, ενώ σε σχέση με το 2020 ήταν αυξημένη. Βέβαια για εμάς το 2020 είναι απλώς μια παρένθεση και κάνουμε σύγκριση μόνο με το 2019. Το 2021 εργαστήκαμε ως κλάδος από τα μέσα Ιουνίου μέχρι και τον Οκτώβριο. Πριν τον Ιούνιο και για όλο το πρώτο πεντάμηνο του 2021 είχαμε καραντίνα, ενώ από τον Νοέμβριο του 2021 ξεκίνησε η μετάλλαξη Δέλτα και ο κόσμος περιόρισε σημαντικά τις μετακινήσεις».
e-thessalia.gr