Βροχή τα παράπονα Βολιωτών για τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στην επίδοση της αλληλογραφίας των ΕΛΤΑ. Χθες απευθύνθηκε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ακόμη ένας πολίτης, αυτή τη φορά ηλικιωμένος, 80 ετών. Ο άνθρωπος μετέβη ο ίδιος στα ΕΛΤΑ για να παραλάβει τους λογαριασμούς του αφού η διανομή καθυστερεί τόσο πολύ. Μολαταύτα, ενημερώθηκε ότι δεν μπορούσε να εξυπηρετηθεί, καθώς δεν ήταν γνωστό που βρισκόταν η αλληλογραφία του.

Ο ηλικιωμένος λέει ότι από τις 10 Φεβρουαρίου δεν έχει αποσταλεί στο σπίτι του κανένας λογαριασμός, ούτε νερού και ρεύματος, ούτε άλλος ενημερωτικός τραπεζικών λογαριασμών ή ασφαλειών.

Απηυδισμένος λέει: «Πρέπει να έχω εικόνα τι γίνεται για να γνωρίζω τι να πληρώσω. Εγώ μένω κοντά στα ΕΛΤΑ στην οδό Ρήγα Φεραίου. Δεν είναι δυνατόν να κάνουν τόσο καιρό για να μου στείλουν την αλληλογραφία», σημειώνει.

Ο αντίκτυπος από την καθυστέρηση δεν είναι μικρός. Ο 80χρονος σημειώνει ότι «στους λογαριασμούς που πρέπει να πληρωθούν τρέχουν τόκοι με επιτόκια πολύ υψηλά. Αν δεν μπορούν να κάνουν το έργο τους, τότε ας δώσουν την εταιρεία σε ιδιώτες. Δεν είναι κατάσταση αυτή», προσθέτει.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καθυστερήσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή φθάνουν στις 25 μέρες.

Σύμφωνα με πηγές από συνδικαλιστές του κλάδου η καθυστέρηση που παρουσιάζεται προέκυψε λόγω της εσωτερικής αναδιάρθρωσης και του προγράμματος της εθελούσιας εξόδου. Οι διανομείς της Υπηρεσία έμειναν μόλις 8 από σύνολο 21. Καλύπτουν ολόκληρο το Πολεοδομικό Συγκρότημα. Μάλιστα, η περιοχή τους φθάνει ακόμη και το Καμάρι και τα Χάνια.

Οι συνδικαλιστές ζητούν με κάθε τρόπο οτιδήποτε μπορεί να γίνει, να γίνει άμεσα με οποιαδήποτε μορφή πρόσληψης, ώστε να επανέλθει η ροή της επίδοσης και να έρθει στην προγενέστερη κατάσταση. Δεν έχουν όμως, καμία απάντηση στις εκκλήσεις τους και δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτα για το τι μέλλει γενέσθαι.

Στο μεταξύ, η αλληλογραφία λιμνάζει και συσσωρεύεται με περαιτέρω αυξητικές τάσεις, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα να γίνει κάτι για να ανατραπεί αυτή η κατάσταση.

taxydromos.gr