Τελείωσαν οι εκπτώσεις στην εμπορική αγορά του Βόλου, ξεκίνησαν οι προσφορές, οι οποίες είναι ιδιαίτερα δελεαστικές για το καταναλωτικό κοινό.
Ο εμπορικός κόσμος ελπίζει η αρνητική εικόνα να αλλάξει στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, προσδοκώντας σε αντιστροφή του κλίματος. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας Αποστόλη Οντόπουλο, το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, παραδοσιακά, δεν έχει πολύ μεγάλες εισπράξεις για την εμπορική αγορά, καθώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών στρέφεται κατά κύριο λόγο στα σχολικά είδη.
Με εξαίρεση τα καταστήματα που ανήκουν στον κλάδο αυτό, όλα τα υπόλοιπα μετρούν χαμηλές εισπράξεις.
Οι θερινές εκπτώσεις δεν κινήθηκαν ικανοποιητικά για την εμπορική αγορά του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, καθώς εννέα στις δέκα επιχειρήσεις κρατήθηκαν οριακά στα περσινά επίπεδα που ήταν «κακή» χρονιά ή κατέγραψαν και απώλειες. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, το μερίδιο των επιχειρήσεων που δεν εμφάνισε μεταβολή στον τζίρο τους αυξήθηκε από 27% το 2018 σε 35% φέτος. Ο Ιούλιος ήταν καλύτερος μήνας από άποψη αγοραστικής κίνησης, ενώ ο Αύγουστος παρουσίασε για τις επιχειρήσεις ζημία, παρατηρεί ο Απ. Οντόπουλος.
Κατερίνα Μαρούγκα (Ταχυδρόμος)