Ψυχρολουσία για το επιβατικό κοινό που καθημερινά ταξιδεύει με το σιδηρόδρομο από Βόλο για Λάρισα με το πρώτο πρωινό δρομολόγιο.
Χωρίς δεύτερη σκέψη- και εκτός κάθε λογικής- η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι από την ερχόμενη Δευτέρα το πρωινό δρομολόγιο των 05.30 ουσιαστικά καταργείται.
Το πρώτο τρένο θα αναχωρεί πλέον από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου στις 06.50. Αυτή η αλλαγή όμως φέρνει τα πάνω- κάτω κυρίως σ’ εργαζόμενους που χρησιμοποιούν το τρένο στις καθημερινές τους μετακινήσεις, για να μεταβαίνουν στη γειτονική πόλη όπου εργάζονται.
Μέχρι σήμερα με το πρώτο πρωινό δρομολόγιο των 05.30 έφταναν στην ώρα τους… για δουλειά και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Από την ερχόμενη Δευτέρα που το πρώτο πρωινό δρομολόγιο μετατίθεται 1,5 μέρα μετά, θα είναι αδικαιολογήτως… απόντες, αν ο ΟΣΕ δεν επανεξετάσει τη στάση του.
Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κεραυνός εν αιθρία για τους καθημερινούς επιβάτες του πρωινού δρομολογίου της αμαξοστοιχίας που εκτελεί το δρομολόγιο Βόλος- Λάρισα.
Ενημερώθηκαν από συνταξιδιώτες τους αλλά και από μία ανακοίνωση στον σχετικό πίνακα δρομολογίων που είναι ανηρτημένος στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε να …καταργήσει το πρώτο πρωινό δρομολόγιο. Ακολούθησε σωρεία διαμαρτυριών στους αρμοδίους του τοπικού Σιδηροδρομικού Σταθμού, οι οποίοι ωστόσο δήλωναν αναρμόδιοι και παρέπεμπαν στις αποφάσεις της Διοίκησης, που «έκοψε και έραψε» τα νέα δρομολόγια αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει η επιλογή τους στο επιβατικό κοινό.
Υπογραμμίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργεί με αυτό τον ανεξήγητο τρόπο καθώς και στο παρελθόν επιχειρήθηκε να καταργηθούν δρομολόγια, προκλήθηκαν αντιδράσεις και το θέμα είχε φτάσει στη Βουλή. Αρχικά με ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής Μαγνησίας της ΝΔ Χρ. Μπουκώρος και έπειτα με αναφορά προς το αρμόδιο υπουργείο που υπέβαλαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας Μ. Μπαλλής και Αλ. Μεϊκόπουλος πέρυσι τον Ιούνιο, όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «ψαλίδισε» τα πρωϊνά δρομολόγια από Βόλο και Λάρισα και αντίστροφα καθώς και το τελευταίο βραδινό δρομολόγιο από Λάρισα και Βόλο αντίστροφα.
Η απόφαση της κατάργησης τότε… διατηρήθηκε για μία μόλις μέρα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υποχρεώνεται μπροστά στο θόρυβο που δημιουργήθηκε να αναστέλλει την εκτέλεση της απόφασής της. Τέλος σημειώνεται, πως σύμφωνα με πληροφορίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδοτείται με 2 εκατ. ευρώ για τα δρομολόγια Βόλου- Λάρισας, όπως είχε αποκαλύψει ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας πριν από ένα χρόνο όταν είχε προκύψει παρόμοιο θέμα.
Βάσω Κυριαζή (Ταχυδρόμος)