Με σχεδόν 100 συμμετοχές ομάδων από όλη τη Θεσσαλία, ο Δήμος Τρικκαίων υποδέχεται τους αυριανούς επιστήμονες στους τομείς της πληροφορικής και ρομποτικής, στην τεχνολογία γενικότερα.
Οι ομάδες των μαθητών από σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλη τη Θεσσαλία, με αγάπη και μεράκι, με φαντασία και δημιουργικότητα, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για συμμετοχή σε διαγωνισμό που προάγει την ευγενή άμιλλα και ενισχύει τις δεξιότητες των εφήβων και των παιδιών.
Πρόκειται για τον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Θεσσαλίας για μαθητές Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων, που διοργανώνεται από τον Δήμο Τρικκαίων σε συνεργασία με τους Εκπαιδευτικούς Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς WRO Hellas και STEM Robotics Academy. Είναι, δε, τμήμα του πανελλήνιου διαγωνισμού για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, με τα εξής θέματα:
- για μαθητές/τριες Δημοτικού με θέμα «Αρχιπέλαγος Αιγαίο: Η τεχνολογία βοηθά να αναπτυχθούν τα νησιά»,
- για μαθητές/τριες Γυμνασίου με θέμα «Οι δρόμοι του κρασιού στη βόρεια Ελλάδα» (βασική κατηγορία) και «Πρωτέας» (παράλληλη κατηγορία για αρχάριες ομάδες)
- για μαθητές/τριες Λυκείου με θέμα «Smart Cities»,
Τα επιτεύγματα των μαθητών και των μαθητριών θα παρουσιαστούν την ερχόμενη Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019 στις 10:00, στο κλειστό γυμναστήριο επί της οδού Κατσιμήδου, στα Τρίκαλα (https://goo.gl/QnJKeM). Η είσοδος είναι ελεύθερη σε όλους, καθώς είναι μια μέγιστη ευκαιρία, να διαπιστώσουν γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί, επιστήμονες, τον τρόπο με τον οποίον η νέα γενιά της Θεσσαλίας, στέλνει από τα Τρίκαλα μήνυμα δημιουργικότητας και μάθησης.
Εξάλλου, ο Δήμος Τρικκαίων είχε ήδη δώσει τεράστια ώθηση και ευκαιρίες στα σχολεία εντός των ορίων του, με τη δωρεά πάνω από 200 κιτ ρομποτικής για όλες τις ηλικίες.
Σημειώνεται, τέλος, ότι η γενική ιδέα του διαγωνισμού, είναι η διάδοση της εκπαιδευτικής μεθόδου STEM (Science – Technology – Engineering - Mathematics) και η ένταξή της στο σύστημα διδασκαλίας και εκπαίδευσης μαθητών στην Ελλάδα, αρχής γενομένης από τον διαγωνισμό στα Τρίκαλα.