Περίπου 1,62 δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook ημερησίως, ενώ οι καθημερινοί χρήστες μαζί με τις συγγενικές πλατφόρμες που ανήκουν στο Facebook (Messenger, Intagram, WhatsApp) έχουν φθάσει τα 2,2 δισεκατομμύρια. Οι μηνιαίοι χρήστες -όσοι δηλαδή κάνουν το ίδιο τουλάχιστον μια φορά τον μήνα σε κάποιο από τα τέσσερα δίκτυα της «οικογένειας» της Facebook- έχουν φθάσει τα 2,8 δισεκατομμύρια, αρκετά πάνω από τον μισό παγκόσμιο πληθυσμό ηλικίας 15 έως 65 ετών (που είναι περίπου πέντε δισεκατομμύρια).
Η εταιρεία του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης παρουσίασε στο τρίτο φετινό τρίμηνο έσοδα 17,7 δισεκατομμύρια δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 και κέρδη 6,1 δισεκατομμύρια δολαρίων με αύξηση 19%.
Είναι το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο τόσο με ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα, καλύτερα των προσδοκιών, γεγονός που δείχνει ότι παρά τις κριτικές που δέχεται από κυβερνήσεις και πολίτες, το Facebook παραμένει απτόητο.
Αυτό δεν περνά απαρατήρητο από διαφημιστές και διαφημιζόμενους, που συνεχίζουν να αγοράζουν προβολή μέσω του δικτύου, καθιστώντας το τον δεύτερο μεγαλύτερο πωλητή ηλεκτρονικών διαφημίσεων παγκοσμίως, μετά την Google.
«Ναι» στην πολιτική διαφήμιση
Παρότι το Twitter ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ ξεκαθάρισε ότι το Facebook δεν θα ακολουθήσει στον ίδιο δρόμο, καθώς δεν θέλει να περιορίσει τον πολιτικό διάλογο. Ο Ζούκερμπεργκ αρνήθηκε ότι μέσω αυτής της πολιτικής το Facebook στηρίζει ένα συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα ή ότι η πολιτική αυτή ακολουθείται μόνο από λόγους κερδοσκοπικής σκοπιμότητας.
Οι πολιτικές διαφημίσεις εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν λιγότερο από το 0,5% των συνολικών εσόδων του δικτύου το 2020.
naftemporiki.gr