Για 4.031 κενές θέσεις εκπαιδευτικών σε Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της χώρας μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς κάνει λόγο η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ), έναντι περίπου 6.000 την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Με βάση τον σχετικό πίνακα ανά περιοχή που δίνει στη δημοσιότητα, οι μεγαλύτερες ελλείψεις δασκάλων, νηπιαγωγών, καθηγητών ξένων γλωσσών, φυσικής και θεατρικής αγωγής, ειδικής αγωγής, παράλληλης στήριξης, μουσικής, εικαστικών και πληροφορικής καταγράφονται αυτή τη στιγμή στα Δωδεκάνησα, όπου κατά τη ΔΟΕ λείπουν 300 εκπαιδευτικοί.
Στο Ηράκλειο οι ακάλυπτες θέσεις είναι 213 και στη Δυτική Θεσσαλονίκη 191, ενώ και στην Αττική τα κενά είναι μεγάλα σε Β΄ Αθήνας (259), Α΄ Αθήνας (242), Γ΄ Αθήνας (240) κι Ανατολικής Αττικής (225).
Ανά ειδικότητα, «αγκάθι» είναι οι 1.341 κενές θέσεις στην παράλληλη στήριξη, οι 745 στους δασκάλους, οι 424 σε νηπιαγωγούς και οι 385 στην Ειδική Αγωγή.
Την ανάγκη για μόνιμους διορισμούς τόνισε, σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Θανάσης Κικινής.
Η φετινή πρώτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών αφορούσε 16.191 εκπαιδευτικους, έναντι 12.392 πέρυσι (3.799 περισσότεροι).
Σε ό,τι αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με πληροφορίες της ΟΛΜΕ, έχει καλυφθεί το 40% των αρχικών κενών. Συμφωνα με τις ιδιες πληροφοριες, τα περισσότερα κενά στα λύκεια αφορούν ειδικότητες σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, όπως φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί και βιολόγοι.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ