Προς την απόφαση για παράταση του διδακτικού έτους οδεύει το υπουργείο Παιδείας, όπως έγινε και πέρυσι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. «Η επιμήκυνση του σχολικού έτους “έχει πέσει στο τραπέζι” και πολλές άλλες εναλλακτικές προτάσεις, αλλά το υπουργείο θα αποφασίσει, όταν θα έχει πλήρη εικόνα με τον τρόπο που θα είναι καλύτερος για τους εκπαιδευόμενους» δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, ενώ η ίδια απέκλεισε το ενδεχόμενο να γίνουν μαθήματα κατά την περίοδο των διακοπών του Πάσχα.
Η υφυπουργός Παιδείας, μάλιστα, υποστήριξε ότι η επιμήκυνση του διδακτικού έτους θα γίνει «όχι γιατί δεν καλύφθηκε η ύλη αλλά για λόγους κοινωνικούς και ψυχολογικούς και για την επαφή που είναι απαραίτητη για τα παιδιά. Όσο μικρότερη είναι η ηλικία τόσο πιο απαραίτητη κρίνεται η επαφή με την μαθητική και την εκπαιδευτική κοινότητα». Και πέρυσι το υπουργείο Παιδείας είχε προχωρήσει στην παράταση - για λίγες μέρες - του διδακτικού έτους, προκειμένου να συμπληρώσουν οι μαθητές, κατά το δυνατό, τα εκπαιδευτικά κενά που είχαν λόγω της τηλεκπαίδευσης.
Όσον αφορά στις Πανελλαδικές εξετάσεις το υπουργείο Παιδείας εκφράζει τη βεβαιότητα ότι θα γίνουν κανονικά και δεν θα υπάρξει πρόβλημα με την εξεταστέα ύλη καθώς έχει μειωθεί ικανοποιητικά. Σχετικά με τη μετάβαση από την τηλεκπαίδευση στη δια ζώσης διδασκαλία, η Ζέττα Μακρή είπε: «Το υπουργείο έχει προσλάβει κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους στους οποίους έχουν γίνει σεμινάρια επιμόρφωσης ώστε να μπορέσουν να στηρίξουν παιδιά, τα οποία έχουν την ανάγκη μιας πρόσθετης μεταχείρισης. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι επιλογή, παρά μόνον υποχρεωτική επιλογή για την περίοδο της πανδημίας. Είχε εκπαιδευτικά αποτελέσματα δηλαδή καλύφθηκε η ύλη, τα παιδιά στερήθηκαν τη συμμετοχή στη σχολική μονάδα, την επαφή με συμμαθητές και συμμαθήτριες, τους δασκάλους και τις δασκάλες. Κάτι, το οποίο είναι απολύτως απαραίτητο κι όσο πιο μικρή ηλικία, τόσο πιο απαραίτητο είναι».

ethnos.gr