Το Facebook λανσάρει και επίσημα τον «κλώνο» του TikTok, το Reels και όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλoς της εταιρείας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, από σήμερα είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες της πλατφόρμας παγκοσμίως.
Μετά την πρώτη κυκλοφορία του στο Instagram πέρυσι, το Reels έρχεται πλέον στην κύρια εφαρμογή του Facebook. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούν να βλέπουν μια συλλογή βίντεο μικρής μορφής scrolling ή να ανεβάζουν τα δικά τους. Παράλληλα, οι χρήστες στο Instagram που έχουν δημιουργήσει Reels θα μπορούν να αποκτήσουν μεγαλύτερη θεατότητα, καθώς το Facebook σχεδιάζει να εμφανίζει βίντεο μικρής μορφής στο News Feed και στις Ομάδες.
Η εταιρεία έκανε την ανακοίνωση καθώς το TikTok έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων στον πλανήτη.
Σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ «το Reels είναι ήδη η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου μας και σήμερα το κάνουμε διαθέσιμο σε όλους στο Facebook παγκοσμίως. Θέλουμε να είναι το καλύτερο μέρος για να συνδεθούν οι δημιουργοί με το κοινό τους, αλλά και να κερδίζουν χρήματα, γι’ αυτό κυκλοφορούμε επίσης νέα εργαλεία δημιουργίας εσόδων».
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ