Η στροφή προς ένα σύγχρονο και περισσότερο υγιεινό τρόπο ζωής αποτέλεσε προτεραιότητα των My market, πολύ πριν μπει στην καθημερινότητά μας η πανδημία και η στροφή προς επιλογές που περιλαμβάνουν την παραμονή μας στο σπίτι για περισσότερο χρονικό διάστημα.
Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την καμπάνια της αλυσίδας με βασικό μήνυμα «Μάθε, Φάε, Ζήσε». Και όπως αποδεικνύεται, παραμένει ένα εξαιρετικά επίκαιρο μήνυμα σε μία εποχή που όλοι μας καλούμαστε να επιλέξουμε έναν σαφώς πιο υγιεινό και ασφαλή τρόπο ζωής. Συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την ανάγκη της εποχής μας για προσεκτικότερες επιλογές.
Τα My market, λοιπόν, βρήκαν ακόμη έναν τρόπο να βάλουν τον προσεκτικό, σύγχρονο και υγιεινό τρόπο ζωής... στην καθημερινή ζωή μας. Το «Μάθε Φάε Ζήσε» έγινε περιοδικό. Και βρίσκεται σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας σε ολόκληρη τη χώρα.
Αν κάποιος σκεφτεί ότι πρόκειται για ακόμη ένα φυλλάδιο με... συνταγές, κάνει λάθος. Πρόκειται για μία εξαιρετικά προσεγμένη έκδοση 116 σελίδων που κάθε πελάτης της αλυσίδας μπορεί να αποκτήσει στα ταμεία των My market στη συμβολική τιμή των 40 λεπτών. Σε μία περίοδο που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε λίγο χρόνο να αφιερώσουμε στην καθημερινότητά μας, το «Μάθε Φάε Ζήσε» έρχεται ως πρόταση «αλλαγής φιλοσοφίας». Προσπαθεί να εκπαιδεύσει τον αναγνώστη-επισκέπτη του super market σε έναν σύγχρονο τρόπο ζωής. Να δώσει έμπνευση αλλά και απαραίτητη γνώση.
Στην ψηφιακή εποχή, ένα παραδοσιακό μέσο έρχεται να μας προτείνει τη «φιλοσοφία της νέας εποχής» Η έντυπη έκδοση «Μάθε Φάε Ζήσε» θα κυκλοφορεί ανά τρίμηνο, σταθερά σε συμβολική τιμή, στα καταστήματα My market σε όλη την Ελλάδα.