Ταμειακό υπόλοιπο της τάξης των 19-20 εκ. ευρώ κάθε μήνα διαθέτει ο Δήμος Βόλου, σύμφωνα με τον απολογισμό των πεπραγμένων της δημοτικής αρχής. Όπως αναφέρεται από τη Διεύθυνση Οικονομικών του Δήμου «Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες ο Δήμος Βόλου καταφέρνει να διατηρεί ταμειακό υπόλοιπο – χρηματικά διαθέσιμα κάθε μήνα γύρω στα 19.000.000,00 με 20.000.000,00 ευρώ, καθώς γίνεται συνεχώς μείωση των δαπανών και σωστή διαχείριση των εσόδων του και των τακτικών και των χρηματοδοτήσεων». Παράλληλα επισημαίνεται πως τα δάνεια του Δήμου εξυπηρετούνται κανονικά και για κάθε χρόνο μέχρι την αποπληρωμή τους καταβάλλεται για τοκοχρεωλύσια 1.089.342,19 ευρώ, που αφορούν στον Δήμο και τις υπό εκκαθάριση επιχειρήσεις

Ο απολογισμός της Διεύθυνσης Οικονομικών περιλαμβάνει ακόμη και την αρχειοθέτηση φακέλων!

Διαφορετικός φαίνεται πως είναι ο απολογισμός που γίνεται από την Διεύθυνση Οικονομικών του Δήμου Βόλου για την περίοδο από 1-9-2021 έως 31-8-2022, καθώς αντί για οικονομικά στοιχεία έργων, χρηματοδοτήσεις, ενισχύσεις, έξοδα και άλλα στοιχεία που αφορούν στα οικονομικά, ο απολογισμός στάθηκε περισσότερο στο γεγονός ότι η Διεύθυνση αρχειοθετεί φακέλους και απαντά στα αιτήματα των πολιτών!

Ειδικότερα, τα απολογιστικά στοιχεία της πιο νευραλγικής Διεύθυνσης του Δήμου Βόλου, αυτής των Οικονομικών αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι:

Έχουν πραγματοποιηθεί 30 ηλεκτρονικές διαγωνιστικές διαδικασίες
Η προμήθεια καυσίμων σε όλα τα οχήματα του Δήμου, της ΔΕΥΑΜΒ, ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., ΚΕΚΠΑ και των Σχολικών Επιτροπών γίνεται με κάρτα που είναι χρεωμένη σε κάθε οδηγό
Σύνταξη και διαβίβαση προς βεβαίωση και είσπραξη Χρηματικών Καταλόγων Εσόδων του Δήμου
Πραγματοποιήθηκε η διαχείριση της πλατφόρμας δήλωσης διόρθωσης τμ ακινήτων
Έγινε διαχείριση μειώσεων τελών λόγω COVID, όσον αφορά στα μισθώματα, τους κοινόχρηστους χώρους και των Δημοτικών Τελών Φωτισμού και Καθαριότητας των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας επαγγελματιών
Πραγματοποιήθηκαν δημοπρασίες εκποίησης κινητών πραγμάτων του Δήμου (οχήματα, φωτιστικά σώματα, μπαταρίες).
Χορηγήθηκαν εγγράφως απαντητικά έγγραφα προς τα αντίστοιχα αιτήματα πολιτών, φορέων, κλπ
Πραγματοποιήθηκε καθημερινή εξυπηρέτηση πολιτών για τη χορήγηση βεβαιώσεων περί μη οφειλής ΤΑΠ, ηλεκτροδοτήσεις ακινήτων, χορήγηση αδειών κοινόχρηστων χώρων, καθώς και για την πληρωμή παραβάσεων ΚΟΚ, τελών κοιμητηρίων, παραβόλων.
Καθιερώθηκε σε μεγάλο ποσοστό η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών, με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Δήμου ή μέσω e-mail.
Πραγματοποιήθηκε αρχειοθέτηση των φακέλων του Τμήματος, τόσο στο αρχείο του γραφείου όσο και στο υπόγειο, και δημιουργήθηκε χώρος υποδοχής του κοινού (γκισέ)
Το τμήμα αποθήκης λειτουργεί και ενημερώνεται κανονικά, με πλήρη έλεγχο των ειδών, αλλά και ως προς την πρόβλεψη για τις ποσότητες των μελλοντικών προμηθειών.

Ακόμη, επισημαίνεται στον απολογισμό ότι ο Δήμος εξασφαλίζει πιστώσεις κάθε χρόνο για το θεσμό των σχολικών καθαριστριών γύρω στα 155 άτομα ετησίως, απασχόληση κοινωφελούς εργασίας μέσω ΟΑΕΔ, 265 άτομα ετησίως, 221 ατόμων με απασχόληση ορισμένου χρόνου για τις υπηρεσίες του Δήμου με τακτικά έσοδα. Παράλληλα, κάθε χρόνο κάνει πρόβλεψη για τη μείωση των τελών καθαριότητας και φωτισμού σε ποσοστά 50% σε τρίτεκνους, 50% σε μονογονεϊκές οικογένειες, 30% σε μακροχρόνια ανέργους και πλήρη απαλλαγή σε άτομα πλήρους ένδειας συμπληρώνοντας προηγούμενη απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου (πολύτεκνοι, ανάπηροι, νεφροπαθείς, συνθήκες ακραίας φτώχειας) και μόνο σε δημότες ( κατοίκους) του Δήμου Βόλου.

magnesianews.gr