Επτά ώρες καθυστέρηση είχε η πτήση της Condor από Μόναχο προς Αγχίαλο, το Σάββατο 27 Μαΐου με αποτέλεσμα οι επιβάτες να ταλαιπωρηθούν και κάποιοι να αναχωρούν για άλλα αεροδρόμια για να πετάξουν στον προορισμό τους.

Η εταιρεία επικαλέστηκε τεχνικούς λόγους όπως είχε επικαλεστεί και στην πτήση της 13ης Μαΐου η οποία είχε ματαιωθεί με τους επιβάτες να μένουν με τις βαλίτσες στο χέρι χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Κανονικά έγινε η πτήση της 20ης Μαΐου της ίδιας εταιρείας από το Μόναχο.

Δικαιολογημένα χαρακτήρισε τα παράπονα των επιβατών ο αερολιμενάρχης της Ν. Αγχιάλου, Κώστας Ευσταθίου, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου αλλά επισήμανε ότι πρόκειται για ένα φαινόμενο που συμβαίνει γενικότερα. “Ο επιβάτης θα πρέπει να γνωρίζει τα δικαιώματά του. Υπάρχουν τα traffic rights που μεταξύ άλλων προβλέπουν και αποζημιώσεις για τέτοιες περιπτώσεις. Αυτή την περίοδο υπάρχουν πολλές πτήσεις για όλα τα μέρη του κόσμου και υπάρχουν καθυστερήσεις”.

Το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου δέχεται για την ώρα πτήσεις από το Ντίσελντορφ και το Μόναχο της Γερμανίας και από το Παρίσι ενώ σταδιακά θα μπει και η Στουτγάρδη για πρώτη φορά για φέτος. Πτήσεις θα υπάρχουν επίσης από την πόλη Μπρουνό, από τη Βιέννη με την Austrian airlines και από το Λονδίνο με την Easyjet. Επίσης θα επαναληφθεί και το δρομολόγιο Ηράκλειο-Ν. Αγχίαλος με την Sky Express. “Μέχρι 15 Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος των δρομολογίων ενώ αναμένεται να αυξηθεί και ο αριθμός των επιβατών και οι πτήσεις να έρχονται γεμάτες.

ertnews.gr