Η Δομή του “Κοινωνικού Ξενόγλωσσου Φροντιστηρίου” συνεχίζει και φέτος τη λειτουργία της. Πρόκειται για πρωτοβουλία που στηρίζεται αποκλειστικά στην εθελοντική προσφορά των Ιδιόκτητων Ξενόγλωσσων Φροντιστηρίων, που παρέχουν δωρεάν μαθήματα σε παιδιά οικογενειών με πολύ χαμηλά εισοδήματα.
Η όλη προσπάθεια γίνεται με τη συνεργασία του τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και πολιτισμού του Δήμου Καρδίτσα. Σήμερα στο δημαρχείο παραχωρήθηκε συνέντευξη τύπου για τη φετινή λειτουργία της δομής.
Αρχικά ο δήμαρχος Καρδίτσας, Βασίλης Τσιάκος, ευχαρίστησε το σύλλογο Ιδιόκτητων Ξενόγλωσσων φροντιστηρίων για τη σπουδαία προσφορά του τονίζοντας ότι υπάρχουν συμπολίτες μας που βιώνουν δύσκολες οικονομικής συνθήκες και όλοι μας θα πρέπει να δείξουμε αλληλεγγύη. “Οι καθηγητές ξένων γλωσσών έμπρακτα δείχνουν την αλληλεγγύη τους και τους ευχαριστούμε για αυτό. Ελπίζω και άλλοι κλάδοι να αντλήσουν από το παράδειγμά τους”, είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τσιάκος.
Η Πρόεδρος του συλλόγου Ξενόγλωσσων Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων, Βίκυ Στάνα, ανέφερε ότι η δομή συνεχίζεται για 12η χρονιά φέτος και στηρίζεται αποκλειστικά στην ευαισθησία μελών του συλλόγου, τόνισε ότι παρέχονται δωρεάν βιβλία στα παιδιά αυτά μέσω των εκδοτικών οίκων, και υπογράμμισε ότι ολοκληρώνουν τις σπουδές τους με επιτυχία, αποκτώντας ένα εφόδιο για το μέλλον.
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος, τόνισε ότι στο πλαίσιο δράσεων των κοινωνικών δομών του δήμου υπάρχει και αυτή η συνεργασία με το σύλλογο Ξενόγλωσσων Φροντιστηρίων προκειμένου να στηριχθούν παιδιά ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Ο αναπληρωτής διευθυντής κοινωνικής πρόνοιας, Αποστόλης Ταξιάρχης, συνεχάρη τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία και μίλησε και για τις άλλες κοινωνικές δομές του δήμου, το κοινωνικό παντοπωλείο, το κοινωνικό φαρμακείο, το Βοήθεια στο Σπίτι, το κέντρο κοινότητας, δομές στις οποίες απευθύνονται 50.000 δημότες.
Να σημειωθεί ότι φέτος θα συνεχίσουν τη φοίτησή τους 34 παιδιά, ενώ έχουν εγγραφεί για πρώτη φορά 12 παιδιά. Υπάρχει δε η δυνατότητα ακόμα και αυτή τη στιγμή να φοιτήσουν και περισσότερα, εάν ζητηθεί.