Έδωσε τον τραπεζικό του λογαριασμό σε δήθεν πελάτη που ήθελε να αγοράσει προϊόντα από την επιχείρησή του, αλλά όταν εισήλθε στο e-banking για να δει αν είχαν κατατεθεί τα χρήματα, μέσω της διαδικασίας του face id (κωδικός προσώπου), τότε ο δήθεν πελάτης τού άδειασε τον λογαριασμό…

Συνολικά φέρεται να του αφαίρεσε το ποσό των 4.000 ευρώ περίπου. Η απάτη έγινε φέτος τον Νοέμβριο. Ο επαγγελματίας φέρεται να έλαβε ηλεκτρονικό μήνυμα ότι ο δήθεν πελάτης ήθελε να αγοράσει προϊόντα από την επιχείρησή του και ήθελε τον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης για να καταθέσει τα χρήματα.

Ο επαγγελματίας ανταποκρίθηκε, έδωσε τον λογαριασμό, αλλά όταν εισήλθε στο e-banking μέσω της διαδικασίας face id, τα χρήματα άρχισαν να φυλλορροούν… Η τράπεζα, στην οποία ο Βολιώτης επαγγελματίας διατηρούσε τον λογαριασμό του, τον ενημέρωσε αμέσως ότι τα χρήματά του αναλήφθηκαν κι αυτός ξαναμπήκε στο e-banking, πάλι με τη διαδικασία του face id (κωδικός προσώπου), για να σημάνει η είσοδός του αυτή την έγκριση της μεταφοράς των χρημάτων, την οποία φυσικά και δεν είχε εγκρίνει…

Η υπόθεση έφθασε μέχρι την Εισαγγελία Πρωτοδικών Βόλου, καθώς ο εξαπατηθείς Βολιώτης επαγγελματίας υπέβαλε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, αναζητώντας τα χρήματά του που έκαναν φτερά. Η εισαγγελική Αρχή παράγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, που ανατέθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου, ενώ πρόκειται για μια νέου τύπου απάτη μέσω χακαρίσματος του κωδικού προσώπου (face id). Μάλιστα τίθεται ζήτημα ασφάλειας των ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών και διερευνάται αν υπάρχει κενό ασφαλείας στα συστήματα αυτά, όταν χρησιμοποιείται η διαδικασία του face id.

e-thessalia.gr