Πέφτουν, επιτέλους, οι υπογραφές για τη σύμβαση της έναρξης των εργασιών εκβάθυνσης του λιμένος Βόλου μεθαύριο, Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, μετά τις καταστροφικές πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου που είχαν ως αποτέλεσμα να «μπαζωθεί» το λιμάνι του Βόλου με 700.000 κ.μ. φερτών υλών, που είχαν ως αποτέλεσμα τα βάθη σε ορισμένα σημεία να έχουν μειωθεί έως και δύο μέτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες τη Δευτέρα ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Σωκράτης Αναγνώστου θα μεταβεί στην Αθήνα, προκειμένου να υπογράψει τη σύμβαση από το ΤΑΙΠΕΔ και τους συναρμόδιους υπουργούς με την ανάδοχο εταιρία που θα αναλάβει το έργο.
Όπως όλα προκύπτουν η εταιρεία που θα ξεκινήσει τις εργασίες, πιθανότατα μέχρι τα τέλη του 2024, είναι η Κοινοπραξία Intrakat A.E. – TΕΚΑΛ Α.Ε. , η οποία μάλιστα είχε καταθέσει αίτηση προσφοράς για την απόκτηση του 67% του πλειοψηφικού πακέτου του Οργανισμός Λιμένος Βόλου.
Ηδη, σκάφη της εταιρείας έχουν καταφθάσει στο λιμάνι του Βόλου και έχουν πραγματοποιήσει τις πρώτες βυθομετρήσεις.
Ο κ. Αναγνώστου έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον να ζητήσει από τον ανάδοχο να δώσει προτεραιότητα στην προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων, προκειμένου να διασφαλιστεί η λειτουργία της κρουαζιέρας για την ερχόμενη σεζόν που φαίνεται να ανοίγει τέλη Φεβρουαρίου. Ο κ. Αναγνώστου εκτιμά ότι για το συγκεκριμένο τμήμα του λιμανιού, οι εργασίες εκβάθυνσης μπορούν να ολοκληρωθούν εντός διμήνου, οριακά δηλαδή με τον χρόνο ανοίγματος της νέας σεζόν κρουαζιέρας.
Όμως, την ίδια ημέρα που θα πέφτουν οι υπογραφές για τις εργασίες εκβάθυνσης του λιμανιού, έχει προγραμματιστεί η εξ αναβολής συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας στην οποία, θέμα της ημερήσιας διάταξης είναι και η αρνητική γνωμοδότηση για την υποβληθείσα Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Μελέτη ολοκλήρωσης Γ’ προβλήτα Λιμένος Βόλου» της ΟΛΒ Α.Ε.
Από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου αναφέρεται ότι είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα, για το οποίοι οι αρμόδιοι επιθυμούν να τοποθετηθούν και να μην ληφθεί απόφαση ερήμην τους.
Iωάννα Μπουροπούλου (Ταχυδρόμος)