Μια ακόμα διαδικασία που αφορά το έργο «Παράκαμψης πόλεως Καρδίτσας: Κατασκευή τμήματος της Παράκαμψης Καρδίτσας από έξοδο προς Αγιοπηγή έως έξοδο προς Μητρόπολη» που θα ολοκληρώσει τον περιφερειακό δακτύλιο της Καρδίτσας και βρισκόταν σε εκκρεμότητα ολοκληρώνεται.

Μηχανήματα της αναδόχου εταιρείας ολοκληρώνουν σήμερα ή το αργότερο αύριο την κατεδάφιση της αποθήκης της πρώην ΕΑΣΚ επί της οδού Ολύμπου, που αποτελούσε το τελευταίο «εμπόδιο» για τη διάνοιξη του δρόμου, καθώς υπήρχε σε εξέλιξη και δικαστική διαδικασία από την ιδιοκτήτρια Τράπεζα Πειραιώς για να αποχωρήσει ο ενοικαστής και να απελευθερώσει το ακίνητο με εμβαδόν 1.428,52 τ.μ. που απαλλοτριώθηκε για τις ανάγκες του έργου.

Η αποθήκη άδειασε και παραδόθηκε στο έλεος των μηχανημάτων ακολουθώντας την τύχη των δύο άλλων αποθηκών ιδιοκτησίας επίσης της τράπεζας Πειραιώς στην οδό Ταυρωπού και μιας κατοικίας ιδιοκτησίας της ΓΑΙΟΣΕ που έχουν ήδη κατεδαφιστεί.

Με την ολοκλήρωση της κατεδάφισης ο προγραμματισμός είναι το επόμενο διάστημα να απομακρυνθούν από το χώρο και τις παρακείμενες εκτάσεις των άλλων κατεδαφισθέντων κτιρίων όλα τα μπάζα, ώστε ο χώρος να απελευθερωθεί πλήρως και να ξεκινήσουν οι εκσκαφές.

Παράλληλα βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες για την κατασκευή ηχοπετασμάτων για ενίσχυση της ασφάλειας και μείωση της όχλησης από τη γειτνιάζουσα στο δρόμο σιδηροδρομική γραμμή.

Υπενθυμίζεται ότι η σύμβαση ανάθεσης του έργου προϋπολογισμού 7.000.000€ υπογράφθηκε στις 15/9/2021 με ανάδοχο του έργου την P.&C. Development.

Το έργο αφορά στη διαπλάτυνση του κύριου οδικού τμήματος της παράκαμψης Καρδίτσας από την έξοδο προς Μητρόπολη (οδός Ταυρωπού) έως την έξοδο προς Αγιοπηγή (οδός Κουμουνδούρου), μήκους 1.1 χλμ και περιλαμβάνει

- Τη διαπλάτυνση - κατασκευή του κύριου οδικού τμήματος από την έξοδο προς Μητρόπολη έως έξοδο προς Αγιοπηγή.

- Την κατασκευή ενός Ισόπεδου Κόμβου στο εν λόγω οδικό τμήμα (Ι/Κ Καραΐσκάκη) για τη σύνδεση της κύριας οδικής αρτηρίας με τον Σιδηροδρομικό Σταθμό.

- Την προσαρμογή του εν λόγω οδικού τμήματος στον ήδη κατασκευασμένο Κόμβο επί της οδού Κουμουνδούρου και στον κόμβο της οδού Ταυρωπού.

Η κύρια αρτηρία θα έχει 2 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση πλάτους 7,00m+7.00m, πεζοδρόμιο και διαχωρισμένη κυκλοφορία με κεντρική νησίδα με κράσπεδο πλάτους 2,00m ενώ το δευτερεύον δίκτυο είναι αστικού τύπου και αποκαθιστά την σύνδεση της περιφερειακής οδού με το υφιστάμενο κάθετο δίκτυο.

karditsaLive.Net