Τίποτα δεν έχει γίνει προκειμένου να επανεκκινήσει το τρένο στη Θεσσαλία, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένει ανύπαρκτο.

Όπως αναφέρει στο magnesianews.gr ο μηχανοδηγός και μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Γιάννης Μπαϊρακτάρης, η Ελλάδα βρίσκεται στον πάτο της Ευρώπης στο σιδηρόδρομο, ενώ είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι ακόμη και η γειτονική Αλβανία, χώρα με μικρή έκταση σε σχέση με την Ελλάδα, έχει αρχίσει να δίνει χρήματα για κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου, θέλοντας να ενώσει το Ελμπασάν με τα σύνορα της χώρας με το Κόσοβο στα βόρεια.

Το δίκτυο αυτό θα έχει μήκος 110 χιλιόμετρα και ήδη Ιταλοί μηχανικοί έχουν ξεκινήσει τις διεργασίες προς τον σκοπό αυτό, εδώ και περίπου έναν χρόνο.

Κάνει λόγο για υποτυπώδη λειτουργία του ΟΣΕ, με ευθύνη και του υπουργείου, από τη στιγμή από τους 2.200 εργαζόμενους που θα έπρεπε να διαθέτει βάσει οργανογράμματος, αυτή τη στιγμή υπάρχουν περί τα 1.150 άτομα, εκ των οποίων μόλις οι 530 είναι μόνιμοι και οι υπόλοιποι εργάζονται με μπλοκάκι.

Το γεγονός αυτό έχει συνέπειες στα επίπεδα ασφάλειας του ελληνικού σιδηρόδρομου, ενόσω είναι νωπές ακόμη οι μήνες από την τραγωδία στα Τέμπη.

Παράλληλα όπως καταγγέλλει με ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν λειτουργεί τίποτα, με τη γραμμή Βόλος – Λάρισα – Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα να είναι νεκρή. Καταλογίζει βαρύτατες ευθύνες στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, λέγοντας ότι έχει διαλύσει τον σιδηρόδρομο σε όλη την Ελλάδα από την Αλεξανδρούπολη έως και την Πελοπόννησο.

«Ένας χρόνος κλείνει σε δυο μέρες από την κακοκαιρία Daniel και το σιδηροδρομικό δίκτυο στη Θεσσαλία ανύπαρκτο.

Το μόνο που λειτουργεί είναι ένα τραινάκι Πηλίου με 16 χιλιόμετρα διαδρομής.

Βόλος Λάρισα και Παλαιοφαρσαλος Καλαμπάκα είναι πλέον ανύπαρκτα δίκτυα χαμένα σε φανφάρες, φανταστικούς επικοινωνιακούς πακτωλούς εκατομμυρίων και τίποτα άλλο.. Ούτε ένα παξιμάδι δεν έχει λυθεί, όχι να αντικατασταθεί, ακόμα και το τραίνο του Πηλίου έκανε 17 ημέρες για να ανοίξει ή γραμμή σε περίοδο 7 μηνών για μερικά κυβικά χώμα και λίγων βράχων… Με μια αναγωγή μπορεί κανείς να φανταστεί πότε και εάν θα επαναλειτουργήσει το περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο στη Θεσσαλία… Δεν χρειάζεται να γράψω περισσότερα ή εικόνα συμβολίζει τη σκληρή πραγματικότητα μιας κυβέρνησης που έχει αποσιδηροδρομοποιησει τη χώρα από Αλεξανδρούπολη μέχρι και Πελοπόννησο!!!» καταλήγει ο κ. Μπαϊρακτάρης.

magnesianews.gr