Οι αστοχίες, οι ελλείψεις και οι βλάβες στο σιδηροδρομικό δίκτυο που δεν διορθώθηκαν καταγράφονται στις καταθέσεις των πρωταγωνιστών και των σιδηροδρομικών μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Ειδικότερα, νέες πληροφορίες για τη σηματοδότηση στις γραμμές των τρένων που είχαν προκαλέσει ανησυχία στους μηχανοδηγούς αποκαλύπτουν τα «κενά» ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, μηχανοδηγοί και σταθμάρχες είχαν εκφράσει την έντονη ανησυχία τους από τον Οκτώβριο για το γεγονός ότι δεν λειτουργούσαν τα φωτόσημα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της δημόσιας τηλεόρασης, οι μηχανοδηγοί έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για αυτά τα κενά ασφαλείας που υπήρχαν και μάλιστα συγκεκριμένος σταθμάρχης, είχε συντάξει δύο τηλεγραφήματα, ένα τον Οκτώβριο και ένα τον Νοέμβριο, στα οποία έκανε τις συγκεκριμένες αναφορές και ζητούσε να δοθεί λύση στα προβλήματα τα οποία υπήρχαν.

Συγκεκριμένα, το πρώτο τηλεγράφημα ήταν στις 31 Οκτωβρίου του 2022 και σε αυτό είχε συνταχθεί το εξής κείμενο:

«Σας γνωρίζουμε ότι όλα τα φωτοσήματα (είσοδος έξοδος) στους νέους πόρους είναι τελείως σβηστά, με αποτέλεσμα την έντονη διαμαρτυρία των μηχανοδηγών».

Και συνέχιζε στο συγκεκριμένο τηλεγράφημα με αριθμό 26: «Με δεδομένο ότι όλοι οι συρμοί διέρχονται από τις τροχιές του σταθμού των Νέων Πόρων, παρακαλούμε τον άμεσο φωτισμό τους (ερυθρό φως) για την έγκαιρη προειδοποίηση στους μηχανοδηγούς ότι προσεγγίζουν στην περιοχή του σταθμού».

Ακολούθησε ίδιο τηλεγράφημα στις 16 Νοεμβρίου με αριθμό 90 στο οποίο ο σταθμάρχης που το είχε συντάξει έλεγε ακριβώς τα ίδια πράγματα και ενημέρωνε και πάλι τους υπευθύνους για τη μη λειτουργία των φωτοσημάτων.

naftemporiki.gr