REX 728X90 1

ΤΡΙΤΗ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017
18:40
[19:31] 13.835 αιτήσεις στο αρχικό στάδιo[19:02] Αποκτά αποχέτευση και βιολογικό καθαρισμό [18:32] Έδειραν τον Πιστόριους στη φυλακή[18:00] Ο ιδιοκτήτης του TRT αγόρασε τη Mercedes[17:30] Προειδοποίηση μετά τους δύο θανάτους[17:01] Διακινούσε κάνναβη στον Βόλο[16:32] Αισιοδοξία για αξιολόγηση και πλεόνασμα[16:00] Βρέθηκαν τρεις χειροβομβίδες σε παλιό σπίτι[15:31] Περίπου 1.000 κατασχέσεις την ημέρα[15:00] Ξεκινούν τα έργα υποδομής στο θέατρο ΟΥΗΛ[19:31] 13.835 αιτήσεις στο αρχικό στάδιo[19:02] Αποκτά αποχέτευση και βιολογικό καθαρισμό [18:32] Έδειραν τον Πιστόριους στη φυλακή[18:00] Ο ιδιοκτήτης του TRT αγόρασε τη Mercedes[17:30] Προειδοποίηση μετά τους δύο θανάτους[17:01] Διακινούσε κάνναβη στον Βόλο[16:32] Αισιοδοξία για αξιολόγηση και πλεόνασμα[16:00] Βρέθηκαν τρεις χειροβομβίδες σε παλιό σπίτι[15:31] Περίπου 1.000 κατασχέσεις την ημέρα[15:00] Ξεκινούν τα έργα υποδομής στο θέατρο ΟΥΗΛ

Τρεις τρόποι να νικήσετε τις λιγούρες

E-mail Εκτύπωση PDF

Οι λιγούρες είναι συχνό φαινόμενο για πολλούς ανθρώπους και αποτελούν ενίοτε πηγή πολλών θερμίδων.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η λιγούρα συνήθως καταλαγιάζει σε διάστημα μισής ώρας, εάν όμως δεν έχετε αποθέματα υπομονής, μπορείτε στο μεταξύ να δοκιμάσετε τις παρακάτω στρατηγικές.

Δείτε παρακάτω τρεις τρόπους να τις καταπολεμήσετε...

1. Πιείτε νερό

Συχνά μπερδεύουμε την πείνα ή τη λιγούρα με τη δίψα. Δοκιμάστε λοιπόν να πιείτε δύο ποτήρια νερό και δείτε πώς θα νιώσετε. Αν το αίσθημα της πείνας/λιγούρας επιμένει, προτιμήστε να φάτε κάτι υγιεινό, όπως ένα μήλο και λίγους ξηρούς καρπούς ή ένα αχλάδι και ένα κομμάτι τυρί.

2. Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες

Την επόμενη φορά που θα νιώσετε έντονη λιγούρα, δοκιμάστε να πάρετε μερικές βαθιές ανάσες. Εισπνεύστε από τη μύτη σε τέσσερις χρόνους, κρατήστε την αναπνοή σας για επτά χρόνους και εκπνεύστε από το στόμα σε οκτώ χρόνους. Επαναλάβετε τέσσερις φορές. Η σωστή αναπνοή είναι αποδεδειγμένα βοηθητική για να αντιμετωπιστεί το άγχος ή ακόμη και η κρίση πανικού (δείτε εδώ και εδώ), οπότε μπορείτε να την αξιοποιήσετε και για τις λιγούρες.

3. Κάντε έναν περίπατο

Πολλές φορές οι λιγούρες «χτυπούν» όταν είμαστε κουρασμένοι ή στρεσαρισμένοι. Λίγη σωματική δραστηριότητα –ένας περίπατος αρκεί– μπορεί να τονώσει τα επίπεδα ενέργειας και να βελτιώσει τη διάθεση, κατευνάζοντας την επιθυμία για φαγητό. Η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής αυτής αποδείχτηκε στο πλαίσιο αυστριακής μελέτης που πραγματοποιήθηκε το 2015.

baby.gr

 

 

banner olimpos

afigrantires

thessalia economy

bnb 300

radio-300x250


ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΛΗΣ
 
  
 

ΜΑΚΕΤΕΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΛΙΑΚΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:
 

ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ:
tbnews@thessalianews.gr
 



ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΤΒ NEWS M.EΠΕ
Δευκαλίωνος 1 - Λάρισα
Τηλ. 2411 115336