REX 728X90 1

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017
07:24

Φάτε τις σωστές μερίδες

E-mail Εκτύπωση PDF

Αρκετοί από εμάς έχουμε βρεθεί στη δύσκολη θέση, όπου πρέπει να δείξουμε αυτοσυγκράτηση στο φαγητό επειδή έχουμε ξεκινήσει αδυνάτισμα γρήγορο. Όμως, έχοντας απέναντι μας το αγαπημένο μας πιάτο, υποκύπτουμε στον πειρασμό. Το μυστικό είναι να γνωρίζουμε την ποσότητα φαγητού που πρέπει να έχει η κάθε μερίδα, έτσι ώστε να είμαστε πάντα εντάξει με τον εαυτό μας και να μη φοβόμαστε μήπως φάμε περισσότερο.


Ας δούμε ποιες είναι οι ποσότητες που πρέπει να φάει ένας ενήλικας αν θέλει να διατηρήσει το βάρος του. Όσον αφορά τα αρτοπαρασκευάσματα, μία λεπτή φέτα ψωμί ή μία φέτα του τοστ, δύο κριτσίνια ή δύο φρυγανιές ή δύο μικρά παξιμάδια. Το καλύτερο θα ήταν να προτιμήσουμε προϊόντα ολικής άλεσης.

Η παραπάνω συμβουλή ισχύει και για τις κατηγορίες των δημητριακών και των ζυμαρικών, όπου η κατάλληλη ποσότητα είναι ένα φλιτζάνι όταν πρόκειται για το κυρίως πιάτο. Σε περίπτωση που το ρύζι ή τα ζυμαρικά και τα δημητριακά συνοδεύουν την κυρίως τροφή, τότε η ποσότητα πέφτει στο μισό φλιτζάνι.

Μία μεγάλη πατάτα βραστή ή ψητή αρκεί για το μεσημεριανό, ειδικά αν σερβίρεται μαζί με λαχανικά. Για τα όσπρια ισχύει η ίδια ακριβώς ποσότητα με τα δημητριακά. Ένα φλιτζάνι όταν πρόκειται για το κυρίως γεύμα και μισό όταν είναι συνοδευτικά. Όσον αφορά τα πουλερικά και το κρέας, τα 200 γραμμάρια είναι μια ποσότητα που φτάνει για να πάρουμε τα απαραίτητα συστατικά. Καλύτερα να μην τρώμε την πέτσα και το λίπος.

 

 

banner olimpos

afigrantires

thessalia economy

bnb 300

radio-300x250


ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΛΗΣ
 
  
 

ΜΑΚΕΤΕΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΛΙΑΚΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:
 

ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ:
tbnews@thessalianews.gr
 



ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΤΒ NEWS M.EΠΕ
Δευκαλίωνος 1 - Λάρισα
Τηλ. 2411 115336