728x90 olimpos

ΤΡΙΤΗ 17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
19:09
[19:30] Tην Παρασκευή λήγει η διαβούλευση[19:00] Διευκρινίσεις για τη ρύθμιση των 120 δόσεων[18:30] Πρώτη πτήση στη Νέα Αγχίαλο από Ισραήλ[18:00] Ενοχή χωρίς ελαφρυντικά ζητεί η εισαγγελέας[17:30] Τροχαίο με οδηγό μηχανής στη Λάρισα[17:02] Mε δική του τηλεοπτική εκπομπή ο Ερντογάν[16:30] Πορεία πρωταθλητή από τον "Όλυμπο" [16:00] Μπλόκα για πιωμένους οδηγούς[15:29] Συντονισμός για τη διεκδίκηση νέων τμημάτων[15:00] Ουραγός η Ελλάδα στην απασχόληση[19:30] Tην Παρασκευή λήγει η διαβούλευση[19:00] Διευκρινίσεις για τη ρύθμιση των 120 δόσεων[18:30] Πρώτη πτήση στη Νέα Αγχίαλο από Ισραήλ[18:00] Ενοχή χωρίς ελαφρυντικά ζητεί η εισαγγελέας[17:30] Τροχαίο με οδηγό μηχανής στη Λάρισα[17:02] Mε δική του τηλεοπτική εκπομπή ο Ερντογάν[16:30] Πορεία πρωταθλητή από τον "Όλυμπο" [16:00] Μπλόκα για πιωμένους οδηγούς[15:29] Συντονισμός για τη διεκδίκηση νέων τμημάτων[15:00] Ουραγός η Ελλάδα στην απασχόληση

Τα οφέλη από την κατανάλωση ψαριού

E-mail Εκτύπωση PDF

Το ψάρι είναι μια από τις βασικές επιλογές της μεσογειακής διατροφής και στην Ελλάδα το καταναλώνουμε ακόμη περισσότερο το καλοκαίρι.

Τα οφέλη από την κατανάλωσή του είναι πολλά καθώς είναι πλούσιο σε καθαρές πρωτεΐνες, σελήνιο, Ω-3 λιπαρά οξέα αλλά στη δυσεύρετη βιταμίνη D, συστατικά απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και την καλή υγεία. Ωστόσο, οι ανησυχίες για την περιεκτικότητα των ψαριών σε υδράργυρο κρατούν αρκετούς μακριά από μια κατά τα άλλα εξαιρετική διατροφική επιλογή.

Ο υδράργυρος είναι ένα μέταλλο που υπάρχει στη φύση και το οποίο είναι τοξικό για τον άνθρωπο σε μεγάλες ποσότητες. Συνιστάται λοιπόν παραδοσιακά να αποφεύγεται η συχνή κατανάλωση ψαριών με υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο. Περισσότερο υδράργυρο τείνουν να έχουν τα ψάρια μεγάλου μεγέθους, όπως ο ξιφίας και το βασιλικό σκουμπρί. Ιδιαίτερη προσοχή συνιστάται στις γυναίκες που διανύουν εγκυμοσύνη και σε όσες θηλάζουν, καθώς η αυξημένη έκθεση στον υδράργυρο ενδέχεται να έχει αρνητικές επιπτώσεις στο μωρό, κυρίως στον εγκέφαλο και στο νευρικό του σύστημα.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, οι φόβοι που σχετίζονται με την έκθεση στον υδράργυρο δεν πρέπει να μας αποτρέπουν από τη συστηματική κατανάλωση ψαριού και μάλιστα συγκεκριμένων ειδών. Πόσο ψάρι, λοιπόν, είναι ιδανικό να καταναλώνουμε ανά εβδομάδα;

Μπορούμε να καταναλώνουμε ψάρι ακόμη και μέρα παρά μέρα αν επιλέγουμε είδη με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο και οι μερίδες δεν είναι μεγάλες. Η Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας συνιστά τουλάχιστον δύο μερίδες των 100 γραμμαρίων την εβδομάδα. Για τις εγκύους, ο FDA συνιστά δύο με τρεις μερίδες ψαριού με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο την εβδομάδα.

baby.gr

 

 

PROSFORES 2018

coffee food 300 neo

selfhelpbanner

ski report 01

radio-300x250

bnb 300


ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΛΗΣ
 
  
 

ΜΑΚΕΤΕΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΛΙΑΚΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:
 

ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ:
tbnews@thessalianews.gr
 



ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΤΒ NEWS M.EΠΕ
Δευκαλίωνος 1 - Λάρισα
Τηλ. 2411 115336