Ο τζίρος απειλείται να «εξατμιστεί» για τα γραφεία ταξιδιών, όπως και ο τζίρος που αφορά ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Την ίδια στιγμή γονείς, ταξιδιωτικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων και ξενοδοχεία εμπλέκονται σε ένα κουβάρι απαιτήσεων λόγω εκδρομών που ακυρώθηκαν.
Και δεν ακυρώθηκαν μόνο όλες οι εκδρομές εξωτερικού και εσωτερικού , αλλά ακυρώθηκαν και οι εκδρομές που πραγματοποιούνται εντός Βόλου. Ακυρώθηκαν ακόμη και οι εκδρομές που οργάνωσαν οι εκκλησίες του Βόλου για τους χαιρετισμούς σε Άγιο Λαυρέντη και Βυζίτσα. Κρατήσεις από Ρουμανία και Αγγλία δεν υπάρχουν και όπως δήλωσε επιχειρηματίας του τουρισμού στον Νομό, η κ. Θέκλα Καμένου, οι μέρες είναι «μαύρες» και αναμένεται ένα δύσκολο Πάσχα.
«Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι η απόλυτη καταστροφή, δεν έχω λόγια να το περιγράψω» είπε και εκτίμησε ότι μεγάλο πλήγμα θα δεχτεί και η κρουαζιέρα.
«Όλα τα λεωφορεία είναι σταματημένα. Στα ξενοδοχεία δεν χτυπάει τηλέφωνο. Οι ξενοδόχοι ζουν τραγωδία. Πως θα πληρωθούν στο τέλος του μήνα για κάθε επιχείρηση τόσες υποχρεώσεις», αναρωτήθηκε.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία δέχονται, τα ωστικά κύματα των δονήσεων που προκαλεί ο κορωνοϊός. Τηλέφωνα δεν χτυπούν , όλα τα ταξίδια ακυρώνονται και για το Πάσχα περιμένουν επισκέπτες μόνο από το εσωτερικό με εκδρομές που θα γίνουν με τα ιδιωτικά αυτοκίνητα των τουριστών.
Υπ. Τουρισμού: Προκλήσεις και κίνδυνοι για τον κλάδο
Η ανάγκη χάραξης μιας στρατηγικής κινήτρων για τη στήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας και των επιβατικών ροών αναδείχθηκε στη συνάντηση μεταξύ του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, της προέδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου, του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη και των στελεχών της British Airways Holidays και IAG (Αεροδρόμιο Heathrow), James Burrows και Fatima Hawkins.
Το νέο τοπίο που διαμορφώνεται, οι προκλήσεις και οι κίνδυνοι για τον τουριστικό κλάδο, λόγω και του κορωνοϊού, μονοπώλησαν τη συζήτηση των δυο πλευρών.
Σε αυτό το πλαίσιο συζητήθηκαν μια σειρά παρεμβάσεων, όπως η μείωση των χρεώσεων των αεροδρομίων, η αναπροσαρμογή των στρατηγικών μάρκετιγκ και η επέκταση της τουριστικής περιόδου και το φθινόπωρο.
Ο Όμιλος της British Airways και η ηγεσία του ελληνικού τουρισμού επισφράγισαν τη διαχρονική και ιστορική τους δέσμευση ως βασικοί συνεργάτες που εργάζονται από κοινού για την προώθηση και τη στήριξη ολόκληρου του κλάδου.

e-thessalia.gr