Περισσότερες από 1.000 κλήσεις σε ένα τριήμερο κατέγραψε η τηλεφωνική γραμμή 1142, που λειτουργεί σε εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.

Ενδεικτικά, μόνο χθες, Πέμπτη, δέχθηκε:
    129 καταγγελίες (27,86%)
    67 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%)
    148 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%)
    75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%)
    23 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%)
    21 Άλλο (4,53%).
Αθροιστικά, κατά τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1.045 κλήσεις:
    274 καταγγελίες (26,22%)
    144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%)
    322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%)
    196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%)
    57 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%)
    52 Άλλο (4,98%).

naftemporiki.gr